Jump to content

PVV grootste partij in opiniepeiling

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik mag toch hopen dat hij niet "aan de macht komt".

Komt niets geen goeds van. Mijn stem krijgt hij niet.

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thesoldier

17

• Nissan

11

• Apple-Mac

10

• TomFurga

8

Geplaatst:
Ik mag toch hopen dat hij niet "aan de macht komt".

Komt niets geen goeds van. Mijn stem krijgt hij niet.

Die van mij ook niet!

Geplaatst:

Ik zie echt helemaal niks goeds in Wilders en zijn ideeën zijn naar mijn mening té gewaagd. Als hij aan de macht komt, wordt het echt een puinhoop hier. Zo wil hij o.a. Discriminatie-verbod opheffen, de Islam érg zuur maken, en wil hij een straat maar uit max. de helft voor allochtonen laten bestaan, iets dat voor mijn gevoel gewoon niet kan. Doe je dat, dan krijg je 24/7 rellen hier, storten er elke week 3 vliegtuigen neer, en is Nederland het internationale doelwit voor terroristen.

Overgins snap ik niet waar hij zo een hekel aan heeft. Heb je een hekel aan de jongeren die overlast veroorzaken, ga dan maatregelen nemen op die doelgroep. Maar alsjeblieft, laat het geloof er buiten...

Apple-Mac

Geplaatst:
Ik zie echt helemaal niks goeds in Wilders en zijn ideeën zijn naar mijn mening té gewaagd. Als hij aan de macht komt, wordt het echt een puinhoop hier. Zo wil hij o.a. Discriminatie-verbod opheffen, de Islam érg zuur maken, en wil hij een straat maar uit max. de helft voor allochtonen laten bestaan, iets dat voor mijn gevoel gewoon niet kan. Doe je dat, dan krijg je 24/7 rellen hier, storten er elke week 3 vliegtuigen neer, en is Nederland het internationale doelwit voor terroristen.

Het discriminatie-verbod opheffen lijkt mij anders een prima idee, vrijheid van meningsuiting gaat heel ver wat mij betreft. Als ik een neger een stomme bosaap vind, of als ik vind dat alle joden onder de gasdouche moeten, vind ik dat ik dat moet kunnen vinden en zeggen. Je moet nu overigens niet denken dat ik dat ook echt vind..

Het discriminatie-verbod slaat nergens op, wat is discriminatie? Discriminatie bestaat niet op grote school, het is een begrip groot gemaakt door de pers en de politiek.

Geplaatst: (bewerkt)

Het discriminatie-verbod opheffen lijkt mij anders een prima idee, vrijheid van meningsuiting gaat heel ver wat mij betreft. Als ik een neger een stomme bosaap vind, of als ik vind dat alle joden onder de gasdouche moeten, vind ik dat ik dat moet kunnen vinden en zeggen. Je moet nu overigens niet denken dat ik dat ook echt vind..

Het discriminatie-verbod slaat nergens op, wat is discriminatie? Discriminatie bestaat niet op grote school, het is een begrip groot gemaakt door de pers en de politiek.

Tja, maar denk je dan dat je daar iemand niet mee kan kwetsen? En waarom zou je iemand zo willen kwetsen dan?

Lijkt me niet dat je het zo leuk vind om ff iedereen die 'anders' is uit te schelden of te kwetsen.

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:

Tja, maar denk je dan dat je daar iemand niet mee kan kwetsen? En waarom zou je iemand zo willen kwetsen dan?

Lijkt me niet dat je het zo leuk vind om ff iedereen die 'anders' is uit te schelden of te kwetsen.

Doet er niet toe of je het leuk vind of niet, ik vind gewoon dat het moet kunnen. De grens ligt bij oproepen tot geweld en alles wat die grens niet bereikt is toegestaan wat mij betreft.

Geplaatst:

ahhh neeeeeeee !!!!!!!! k ben verdoemd :7 shit man echt klote

ik ben zelf mocro dus je raad t al xD

als wilders aan de macht komt met zijn partij dan gaan wij allochtonen rellen en ik zweer je t zou niet mis worden .

en hij is een racist hij wilt alle marokkanen eruit ( mij dus ook :duh: )

hij haat het geloof , de koran en alles wat erbij hoort . waarom maakt hij van die slappe films verdient ie niks mee .

Dus nu kunnen jullie discusieren met een echte tegenstander :D

Geplaatst:
Doet er niet toe of je het leuk vind of niet, ik vind gewoon dat het moet kunnen. De grens ligt bij oproepen tot geweld en alles wat die grens niet bereikt is toegestaan wat mij betreft.

Als dat volgens jou zou mogen kunnen, dan heb je er ook geen problemen mee dat wij hollanders gaan uitschelden, neem ik aan? Want dan boeit het toch niet...

Apple-Mac

Geplaatst: (bewerkt)

Als dat volgens jou zou mogen kunnen, dan heb je er ook geen problemen mee dat wij hollanders gaan uitschelden, neem ik aan? Want dan boeit het toch niet...

Apple-Mac

Schelden doet geen pijn, dat heb ik tenminste meegekregen vanuit me opvoeding. Overigens mag je wat mij betreft zoveel schelden als je wilt, de grens ligt gewoon bij oproepen tot geweld. Je mag van mij best zeggen dat Hollanders kut mongolen zijn, of kankerlijers of weet ik veel. Ik heb er echter wel wat ethische bezwaren tegen maar als jij het nodig vind om dat te zeggen, ga je gang.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Leidt schelden niet vaak tot agressie en vervolgens agressie weer tot geweld? Hoeveel vechtpartijen zijn niet begonnen met schelden? :duh:

Geplaatst:
Leidt schelden niet vaak tot agressie en vervolgens agressie weer tot geweld? Hoeveel vechtpartijen zijn niet begonnen met schelden? :duh:

ja :puh:

ik vind wilders maf hij wilt mij het land uit hebben xD hij wilt alle marokkanen het land uit dus mij ook ...

waarom gaat ie van die slappe films maken ? hij haat gewopon ons geloof : de islam , de koran en andere dingen die erbij horen . als hij aan de macht komt dan komen er rellen 24/7

Geplaatst:
Als Wilders aan de macht komt, ga ik emigreren.

Het was net als toen met Pim Fortuyn. Heel veel mensen die beneden modaal verdienen, gaan op hem stemmen. Maar dat waren juist de mensen die het meest getroffen zouden worden! Geen WAO, geen WW, geen ziektewet, niets! Misschien is de PVV niet zo erg, maar het neigt er wel naar toe.

En afgezien van de politieke standpunten van Geert, heb ik geen zin om in een land te wonen waar ieder moment een bom op kan vallen aangezien hij de bloed onder de nagels van terroristen haalt. Het is dan echt niet meer veilig in Nederland.

En het erge is dat het meeste wat hij uitkraamt, gewoon ook niet mogelijk is om voor elkaar te krijgen.

Volkomen mee eens!

Wilders is gewoon een sukkel die het liefst alle Moslims weg heeft.

Geplaatst:
Schelden doet geen pijn, dat heb ik tenminste meegekregen vanuit me opvoeding. Overigens mag je wat mij betreft zoveel schelden als je wilt, de grens ligt gewoon bij oproepen tot geweld. Je mag van mij best zeggen dat Hollanders kut mongolen zijn, of kankerlijers of weet ik veel. Ik heb er echter wel wat ethische bezwaren tegen maar als jij het nodig vind om dat te zeggen, ga je gang.

Hoezo zou jij er ethische bezwaar tegen hebben. Je zegt net zelf dat schelden toch geen pijn doet, dus neem ik aan dat je er er helemaal geen bezwaar tegen hebt.

Overgins ben ik het volledig met Triads en Dutchy eens. Want als HIJ aan de macht komt, dan wordt het gewoon een puinhoop.

Apple-Mac

Geplaatst:

Mogen jullie mij vertellen WAAROM er dan 24/7 rellen komen.

Als je eergisteren naar Wegmisbruikers hebt gekeken zag je dat een aangehouden Turk weer onzin aan het rondbazuinen was. Hij vond dat hij gediscrimineerd werd omdat hij werd gefilmt! Wat een onzin!

Ik vind dat Marokanen en Turken zich ook wel gedragen als watjes hoor, qua de Wet betreft. Als ik een Marokaan uitscheld word dat gelijk opgevat als Discriminatie, maar als een Turk mij een Kaaskop noemt zou ik dat gewoon moeten pikken :duh: .

Als je kijkt naar Opsporing Verzocht en dat soort programma's zul je gewoon zien dat het echt zo'nbeetje allemaal buitenlanders zijn die die overvallen enz plegen. Ik vind het nog lang geen gek idee om de buitenlanders naar buiten te flikkeren. Criminaliteit zal er een erg groot stuk mee afnemen lijkt mij.

De Turken enz komen hierheen omdat hier veel meer te verdienen is. Ik snap niet dat ze dan hier mogen blijven, stelletje softies :duh: . Want ze komen de boel hier alleen maar kort en klein slaan. En als je er iets over zegt heb je een mes tussen je ribben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...