Legenderion Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hier ben ik weer, terug van weggeweest. Ik zie dat mijn topic een beetje overspoelt raakt met suggesties en opmerkingen en zelfs (alweer) bedreigingen vanuit kamp Links of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb eigenlijk geen zin om alles individueel te behandelen en te moeten verdedigen, daarvoor heb ik geen tijd en zin. maar ik geef wel even korte reacties; Korte reactie op clus, het is leuk dat jij je laat inspireren door linkse propaganda / cartoons, maar 1 zo'n plaatje schetst natuurlijk een verkeerd en beperkt beeld, Wilders heeft zoals we in het begin van deze topic ook al gesproken hebben een uitgebreid programma, waar alles aan bot komt. Korte reactie op Thesoldier, als jij je nou is gewoon gedraagt en ik heb het nu ook over je post(s) in mijn topic, dan hebben sommige Nederlanders een positiever beeld over ''jullie''(zoals Marokkanen zichzelf altijd zo graag onderscheiden van Nederlanders). Als Wilders aan de macht komt, of welke andere politicus dan ook, dan heb jij je te gedragen jonge knaap. Er zijn normen en waarden in dit land, en als jij je daar niet aan kunt houden, dan woon je in het verkeerde land. Ga je maar lekker ergens anders wonen, bijv. in het land waar dat vlaggetje in je profiel van is. stuur ons maar een leuk ansichtkaartje op als je daar bent. de groeten. Korte reactie op Triads, die reactie van jou op 11 Mar 2009, 08:27:49 is wel erg goedkope ongenuanceerde spam, zouden ze een aantekening op je profiel voor moeten maken, ( MOD (?!) ) Reageren
Nissan Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Korte reactie op Thesoldier, als jij je nou is gewoon gedraagt en ik heb het nu ook over je post(s) in mijn topic, dan hebben sommige Nederlanders een positiever beeld over ''jullie''(zoals Marokkanen zichzelf altijd zo graag onderscheiden van Nederlanders). Als Wilders aan de macht komt, of welke andere politicus dan ook, dan heb jij je te gedragen jonge knaap. Er zijn normen en waarden in dit land, en als jij je daar niet aan kunt houden, dan woon je in het verkeerde land. Ga je maar lekker ergens anders wonen, bijv. in het land waar dat vlaggetje in je profiel van is. stuur ons maar een leuk ansichtkaartje op als je daar bent. de groeten. Dat bedoel ik dus. Prachtige Reactie .... Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Korte reactie op clus, het is leuk dat jij je laat inspireren door linkse propaganda / cartoons, maar 1 zo'n plaatje schetst natuurlijk een verkeerd en beperkt beeld.... Dat is juist de bedoeling van dat soort (spot)prents, zowel in de linkse als de rechtse pers. Kijk er je eigen krant maar op na. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Mogen jullie mij vertellen WAAROM er dan 24/7 rellen komen.Als je eergisteren naar Wegmisbruikers hebt gekeken zag je dat een aangehouden Turk weer onzin aan het rondbazuinen was. Hij vond dat hij gediscrimineerd werd omdat hij werd gefilmt! Wat een onzin! Ik vind dat Marokanen en Turken zich ook wel gedragen als watjes hoor, qua de Wet betreft. Als ik een Marokaan uitscheld word dat gelijk opgevat als Discriminatie, maar als een Turk mij een Kaaskop noemt zou ik dat gewoon moeten pikken . Als je kijkt naar Opsporing Verzocht en dat soort programma's zul je gewoon zien dat het echt zo'nbeetje allemaal buitenlanders zijn die die overvallen enz plegen. Ik vind het nog lang geen gek idee om de buitenlanders naar buiten te flikkeren. Criminaliteit zal er een erg groot stuk mee afnemen lijkt mij. De Turken enz komen hierheen omdat hier veel meer te verdienen is. Ik snap niet dat ze dan hier mogen blijven, stelletje softies . Want ze komen de boel hier alleen maar kort en klein slaan. En als je er iets over zegt heb je een mes tussen je ribben. Even een vraag: Ben jij god ofzo? Of denk je dat je god bent? Hoe kan jij nou weten dat alle turken hierheen zijn gekomen voor geld. En dat je toevallig problemen hebt met 3 turken, betekend niet meteen dat ze allemaal zo zijn. Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen. Nu is er nog een derde punt, waar ik je wel gelijk in moet geven, en dat is inderdaad het gedrag van dat soort figuren. Hun schelden inderdaad veel uit, en als jij dat doet heb je een probleem. Maar let wel op, dat het hier slechts om een klein groepje gaat. Niet alle buitenlanders zijn zo. Apple-Mac Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Schelden doet geen pijn, dat heb ik tenminste meegekregen vanuit me opvoeding. Overigens mag je wat mij betreft zoveel schelden als je wilt, de grens ligt gewoon bij oproepen tot geweld. Je mag van mij best zeggen dat Hollanders kut mongolen zijn, of kankerlijers of weet ik veel. Ik heb er echter wel wat ethische bezwaren tegen maar als jij het nodig vind om dat te zeggen, ga je gang. Hoezo zou jij er ethische bezwaar tegen hebben. Je zegt net zelf dat schelden toch geen pijn doet, dus neem ik aan dat je er er helemaal geen bezwaar tegen hebt. Desalniettemin vind ik dat je er mee op moet passen, het moet echter niet verboden worden. Je mag van mij iedereen die je tegenkomt uitschelden voor kankeraap maar of je dat zou moeten doen is een tweede. Reageren
Legenderion Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Korte reactie op clus, het is leuk dat jij je laat inspireren door linkse propaganda / cartoons, maar 1 zo'n plaatje schetst natuurlijk een verkeerd en beperkt beeld.... Dat is juist de bedoeling van dat soort (spot)prents, zowel in de linkse als de rechtse pers. Kijk er je eigen krant maar op na. Dat klopt, maar ik snap niet waarom je het relevant vindt dat hier te gaan posten? En maak je maar geen zorgen, ik lees gemiddeld meer dan één krant per dag Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen. Je hebt een aparte manier van woordgebruik, hoe kun je je nou daarop focussen? Ik zou zeggen kijk is naar de cijfers, Appel-Mac. Daaruit blijkt dat een veel hoger percentage jongeren met een buitenlandse achtergrond of komaf in aanmerking met de justitie zijn / geweest. En dan hebben we het niet over een klein verschil. Dat zijn gewoon de harde feiten waar je niet om heen kunt draaien. Schelden doet geen pijn, dat heb ik tenminste meegekregen vanuit me opvoeding. Overigens mag je wat mij betreft zoveel schelden als je wilt, de grens ligt gewoon bij oproepen tot geweld. Je mag van mij best zeggen dat Hollanders kut mongolen zijn, of kankerlijers of weet ik veel. Ik heb er echter wel wat ethische bezwaren tegen maar als jij het nodig vind om dat te zeggen, ga je gang. Hoezo zou jij er ethische bezwaar tegen hebben. Je zegt net zelf dat schelden toch geen pijn doet, dus neem ik aan dat je er er helemaal geen bezwaar tegen hebt. Desalniettemin vind ik dat je er mee op moet passen, het moet echter niet verboden worden. Je mag van mij iedereen die je tegenkomt uitschelden voor kankeraap maar of je dat zou moeten doen is een tweede. Uuhm, schelden is vaak zinloos en inhoudelijk voegt het niks toe. Je probeert de gene waar je het niet mee eens bent alleen te kleineren, maar waarom? Iedereen mag zijn of haar mening geven. kortom; Ik heb liever dat er niet gescholden wordt hier, dat doe je maar ergens anders... thuis ofzo >>> Door GTA-Sheep: Tripple-post vakkundig samengevoegd tot 1<<< Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Je hebt een aparte manier van woordgebruik, hoe kun je je nou daarop focussen?Ik zou zeggen kijk is naar de cijfers, Appel-Mac. Daaruit blijkt dat een veel hoger percentage jongeren met een buitenlandse achtergrond of komaf in aanmerking met de justitie zijn / geweest. En dan hebben we het niet over een klein verschil. Dat zijn gewoon de harde feiten waar je niet om heen kunt draaien. Top, maar waar kan ik die cijfers dan vinden? Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Je hebt een aparte manier van woordgebruik, hoe kun je je nou daarop focussen?Ik zou zeggen kijk is naar de cijfers, Appel-Mac. Daaruit blijkt dat een veel hoger percentage jongeren met een buitenlandse achtergrond of komaf in aanmerking met de justitie zijn / geweest. En dan hebben we het niet over een klein verschil. Dat zijn gewoon de harde feiten waar je niet om heen kunt draaien. Ten Eerste: Waarom een dubbelpost? Je kon het makkelijk allemaal in 1x posten. Ten Tweede: Alsof alleen buitenlanders stelen en misdaden plegen dat doen Nederlanders net zo erg. Ik ben zelf buitenlands en tegenwoordig zijn er zoveel vooroordelen. Zonder dat mensen je kennen gaan ze al van je uiterlijk af. Maar ik dacht toch duidelijk dat Wilders zei dat de slechte buitenlanders het land uit moeten. Maar sinds die vent meer macht krijgt gaat het toch wel er neigen naar discriminatie en racisme. Tegenwoordig als ik rondloop kijken mensen al raar of bang omdat ik er als een Moslim uit zie. Oftewel het gaat Wilders niet om de slechte Moslims maar steeds meer om allemaal. Ga nooit op het uiterlijk af maar op het innerlijk! Ten Derde: Ik zie je ook typen dat dat de harde feiten zijn maar volgens mij was het toch echt een mening Nederland heeft toch meningsvrijheid? Of worden het nu opeens feiten! Bewerkt: 11 maart 2009 door Triads Reageren
Thesoldier Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hier ben ik weer, terug van weggeweest. Ik zie dat mijn topic een beetje overspoelt raakt met suggesties en opmerkingen en zelfs (alweer) bedreigingen vanuit kamp Links of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb eigenlijk geen zin om alles individueel te behandelen en te moeten verdedigen, daarvoor heb ik geen tijd en zin. maar ik geef wel even korte reacties; Korte reactie op clus, het is leuk dat jij je laat inspireren door linkse propaganda / cartoons, maar 1 zo'n plaatje schetst natuurlijk een verkeerd en beperkt beeld, Wilders heeft zoals we in het begin van deze topic ook al gesproken hebben een uitgebreid programma, waar alles aan bot komt. Korte reactie op Thesoldier, als jij je nou is gewoon gedraagt en ik heb het nu ook over je post(s) in mijn topic, dan hebben sommige Nederlanders een positiever beeld over ''jullie''(zoals Marokkanen zichzelf altijd zo graag onderscheiden van Nederlanders). Als Wilders aan de macht komt, of welke andere politicus dan ook, dan heb jij je te gedragen jonge knaap. Er zijn normen en waarden in dit land, en als jij je daar niet aan kunt houden, dan woon je in het verkeerde land. Ga je maar lekker ergens anders wonen, bijv. in het land waar dat vlaggetje in je profiel van is. stuur ons maar een leuk ansichtkaartje op als je daar bent. de groeten. Korte reactie op Triads, die reactie van jou op 11 Mar 2009, 08:27:49 is wel erg goedkope ongenuanceerde spam, zouden ze een aantekening op je profiel voor moeten maken, ( MOD (?!) ) ja ok maar hij moet het niet met het geloof zitten spotten anders krijgt hij een fatwa . Cuban gangster : logisch dat je kaaskop word genoemd zie je reactie jullie land hebben gewoon ons hierheen geroepen . en ik ben hier geboren en dan magh ik gewoon hier blijven want het is een beetje raar als ik eruit geschopt wordt door mijn eigen land . Reageren
Nissan Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Mogen jullie mij vertellen WAAROM er dan 24/7 rellen komen.Als je eergisteren naar Wegmisbruikers hebt gekeken zag je dat een aangehouden Turk weer onzin aan het rondbazuinen was. Hij vond dat hij gediscrimineerd werd omdat hij werd gefilmt! Wat een onzin! Ik vind dat Marokanen en Turken zich ook wel gedragen als watjes hoor, qua de Wet betreft. Als ik een Marokaan uitscheld word dat gelijk opgevat als Discriminatie, maar als een Turk mij een Kaaskop noemt zou ik dat gewoon moeten pikken . Als je kijkt naar Opsporing Verzocht en dat soort programma's zul je gewoon zien dat het echt zo'nbeetje allemaal buitenlanders zijn die die overvallen enz plegen. Ik vind het nog lang geen gek idee om de buitenlanders naar buiten te flikkeren. Criminaliteit zal er een erg groot stuk mee afnemen lijkt mij. De Turken enz komen hierheen omdat hier veel meer te verdienen is. Ik snap niet dat ze dan hier mogen blijven, stelletje softies . Want ze komen de boel hier alleen maar kort en klein slaan. En als je er iets over zegt heb je een mes tussen je ribben. Even een vraag: Ben jij god ofzo? Of denk je dat je god bent? Hoe kan jij nou weten dat alle turken hierheen zijn gekomen voor geld. En dat je toevallig problemen hebt met 3 turken, betekend niet meteen dat ze allemaal zo zijn. Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen. Apple-Mac Ik ben nietgod. Ik denk ook niet dat ik god ben, ik ben BLIJ dat ik geen god ben. Laat dat duidelijk zijn. Er is in Turkije niets om voor te hoeven vluchten ofzo, dus waarom kom je dan hierheen? Omdat wij een veel fijner landje hebben, daarom. Desalniettemin vind ik dat je er mee op moet passen, het moet echter niet verboden worden. Je mag van mij iedereen die je tegenkomt uitschelden voor kankeraap maar of je dat zou moeten doen is een tweede. Mania, ik vind je manier van posten in het ene op het andere bericht een beetje scheef en niet te volgen soms... Je hebt een aparte manier van woordgebruik, hoe kun je je nou daarop focussen?Ik zou zeggen kijk is naar de cijfers, Appel-Mac. Daaruit blijkt dat een veel hoger percentage jongeren met een buitenlandse achtergrond of komaf in aanmerking met de justitie zijn / geweest. En dan hebben we het niet over een klein verschil. Dat zijn gewoon de harde feiten waar je niet om heen kunt draaien. Top, maar waar kan ik die cijfers dan vinden? Jaarboeken?? Ten Eerste: Waarom een dubbelpost? Je kon het makkelijk allemaal in 1x posten. Daar moet jij helemaal niet op letten, dan doen de Mods wel . Ten Tweede: Alsof alleen buitenlanders stelen en misdaden plegen dat doen Nederlanders net zo erg. Ik ben zelf buitenlands en tegenwoordig zijn er zoveel vooroordelen. Zonder dat mensen je kennen gaan ze al van je uiterlijk af. Maar ik dacht toch duidelijk dat Wilders zei dat de slechte buitenlanders het land uit moeten. Maar sinds die vent meer macht krijgt gaat het toch wel er neigen naar discriminatie en racisme. Tegenwoordig als ik rondloop kijken mensen al raar of bang omdat ik er als een Moslim uit zie. Oftewel het gaat Wilders niet om de slechte Moslims maar steeds meer om allemaal. Ga nooit op het uiterlijk af maar op het innerlijk! Je lijkt net een filosoof. Je bent toch ook een Moslim? En je komt al zoveel grofgebekte buitenlanders tegen op straat waar je niets tegen moet zeggen of je hebt al een mes tussen je ribben. De mensen zijn gewoon wat voorzichtiger over het algemeen in deze tijden. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 jullie hebben ons hierheen geroepen en 60% van de marokkanen zijn hier geboren dus moeten die het land uit ? nee ze zijn hier geboren en dus gewoon nederlands maar nee ze hebben andere huidskleur . en mijn reactie ging iets te ver idd maar t zou wel zo kunnen gebeuren . Reageren
Nissan Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 jullie hebben ons hierheen geroepen en 60% van de marokkanen zijn hier geboren dus moeten die het land uit ? nee ze zijn hier geboren en dus gewoon nederlands maar nee ze hebben andere huidskleur . en mijn reactie ging iets te ver idd maar t zou wel zo kunnen gebeuren . Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen . Reageren
Thesoldier Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 jullie hebben ons hierheen geroepen en 60% van de marokkanen zijn hier geboren dus moeten die het land uit ? nee ze zijn hier geboren en dus gewoon nederlands maar nee ze hebben andere huidskleur . en mijn reactie ging iets te ver idd maar t zou wel zo kunnen gebeuren . Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen . wij moeten ons ook voortplanten nederland is voor iedereen toch ? en mij moet je niet uitschelden via pc dat vind ik zo erg dat je mij een watje noemt . zeg dat recht tegen mijn gezicht o nee dat durf je niet gelukkig dat er nog nederlanders zijn die er anders over denken zoals een paar nederlandse vrienden van mij . Reageren
Nissan Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 jullie hebben ons hierheen geroepen en 60% van de marokkanen zijn hier geboren dus moeten die het land uit ? nee ze zijn hier geboren en dus gewoon nederlands maar nee ze hebben andere huidskleur . en mijn reactie ging iets te ver idd maar t zou wel zo kunnen gebeuren . Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen . wij moeten ons ook voortplanten nederland is voor iedereen toch ? en mij moet je niet uitschelden via pc dat vind ik zo erg dat je mij een watje noemt . zeg dat recht tegen mijn gezicht o nee dat durf je niet gelukkig dat er nog nederlanders zijn die er anders over denken zoals een paar nederlandse vrienden van mij . Met hoeveel kinderen zit jij dan wel niet thuis ? En ik scheld jou toch helemaal niet uit of wel. Als ik je uit zou moeten schelden zou ik dat wel in je gezicht willen doen maar ik ben gewoon te lui om helemaal naar jou woonplaats te komen. Je ABN laat trouwens te wensen over. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 jullie hebben ons hierheen geroepen en 60% van de marokkanen zijn hier geboren dus moeten die het land uit ? nee ze zijn hier geboren en dus gewoon nederlands maar nee ze hebben andere huidskleur . en mijn reactie ging iets te ver idd maar t zou wel zo kunnen gebeuren . Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen . wij moeten ons ook voortplanten nederland is voor iedereen toch ? en mij moet je niet uitschelden via pc dat vind ik zo erg dat je mij een watje noemt . zeg dat recht tegen mijn gezicht o nee dat durf je niet gelukkig dat er nog nederlanders zijn die er anders over denken zoals een paar nederlandse vrienden van mij . Met hoeveel kinderen zit jij dan wel niet thuis ? En ik scheld jou toch helemaal niet uit of wel. Als ik je uit zou moeten schelden zou ik dat wel in je gezicht willen doen maar ik ben gewoon te lui om helemaal naar jou woonplaats te komen. Je ABN laat trouwens te wensen over. wat boeit ABN nou op school schrijf ik gewoon netjes nederlands enzow ik zit met 2 kinderen thuis xD broer en zus . maarja ik mag toch wel tegen wilders zijn en de consuquenties ( weet niet hoe je het schrijft ) vertellen maar nee hoor krijg ik weer van een stelletje racisten op mijn dak . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.