Jump to content

PVV grootste partij in opiniepeiling


Legenderion

Recommended Posts

Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen :duh:.

Gezien het feit dat ik zelf geen moslim of marokaan ben, wil ik hier wel op ingaan.

Ben jij nou zoo dom in je hoofd? Of lijkt het maar zo? Als je mensen naar een land toe haalt, kun je verwachten dat ze er blijven, en dat ze zich onderling voortplanten. Dan hadden jullie dat maar van te voren moeten bedenken. Nu is het al te laat. Als je troepen naar een oorlogsgebied toe stuurt, en de situatie wordt té gevaarlijk (bijna dodelijk) ga je ook niet roepen: Ow jongens, shit, laten we maar terug gaan. Dat had je dan maar van te voren moeten bedenken. Je zal toch door moeten gaan

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thesoldier

    17

  • Nissan

    11

  • Apple-Mac

    10

  • TomFurga

    8

Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen :duh:.

Gezien het feit dat ik zelf geen moslim of marokaan ben, wil ik hier wel op ingaan.

Ben jij nou zoo dom in je hoofd? Of lijkt het maar zo? Als je mensen naar een land toe haalt, kun je verwachten dat ze er blijven, en dat ze zich onderling voortplanten. Dan hadden jullie dat maar van te voren moeten bedenken. Nu is het al te laat. Als je troepen naar een oorlogsgebied toe stuurt, en de situatie wordt té gevaarlijk (bijna dodelijk) ga je ook niet roepen: Ow jongens, shit, laten we maar terug gaan. Dat had je dan maar van te voren moeten bedenken. Je zal toch door moeten gaan

Apple-Mac

kijk deze jongen/man kent de waarheid jij niet Cuban gangster .

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban gangster,je gaat met je reacties te ver(vind ik). Dat Marokkanen,Turken en andere buitenlanders het land uit moeten is onzin. Zij hebben (zolang ze hier niet illegaal zijn) net zoveel recht om hier te wonen,anders zouden alle westerse allochtonen toch ook weg moeten? Het weigeren van buitenlanders vind ik dan wel weer oké,zolang er een goede reden voor is.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerstvolgende die op een debiele manier met een ander omgaat krijgt van mij persoonlijk 20% aangeboden. Laat duidelijk zijn dat het provoceren of kwetsen van leden niet is toegestaan, ook niet in een discussie. Ken je grenzen, let op je uitspraken. Gebruik goede argumenten en gooi geen vooroordelen in de strijd, en ga vooral niet lopen schelden. Gebeurt dit wel, dan krijgt u de bovengenoemde beloning.. Merci.. ONTOPIC..

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban gangster,je gaat met je reacties te ver(vind ik). Dat Marokkanen,Turken en andere buitenlanders het land uit moeten is onzin. Zij hebben (zolang ze hier niet illegaal zijn) net zoveel recht om hier te wonen,anders zouden alle westerse allochtonen toch ook weg moeten? Het weigeren van buitenlanders vind ik dan wel weer oké,zolang er een goede reden voor is.

Precies, eerst was er ook zoiets op dat een kind met ouders(denk het wel, weet niet zeker) terug naar hun eigen land moesten, terwijl dat kind haar hele leven in Nederland heeft gewoond, er geboren is, en Nederlands sprak, maar geen Marokkaans(dacht ik), wat ka dat kind daar doen? ze hebben daar volgens mij geen opleidingen Nederlands-Marokkaans, dus dat is al een van de vele problemen, zoals dat ze verwesterd is en zulke dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban gangster durft ook te zeggen dat ik een watje ben :schater:

Maarja het is geweest .

Ik vind dat de marokkanen en Turken hier mogen blijven als ze hier geboren zijn want dan hebben ze alleen nederlands paspoort . Alleen de allochtonen die naar NL komen hebben 2 paspoorte . en mijn ouders hebben er wel 2 . ik ga er gewoon 1 hale en das nederlandse

Bewerkt: door Thesoldier
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik het allergrootste probleem vind. Is dat Sommige Marokkanen en turken wel eens durven te zeggen dat ze Nederland gaan overnemen. Dat is één van de redenen dat ik zoiets heb van... thja.. als je dat zo graag wilt.. waarom ga je dan niet gewoon in je eigen land de boel overnemen, Hier gaat het je toch niet lukken. Er zijn ook heel veel Marokkanen en turken die wel de dingen doen die de Nederlands ook doen en daar heb ik dan ook totaal geen problemen mee. Het zijn meer de mensen die denken dat ze hier in Nederland de dienst uit gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik het allergrootste probleem vind. Is dat Sommige Marokkanen en turken wel eens durven te zeggen dat ze Nederland gaan overnemen. Dat is één van de redenen dat ik zoiets heb van... thja.. als je dat zo graag wilt.. waarom ga je dan niet gewoon in je eigen land de boel overnemen, Hier gaat het je toch niet lukken. Er zijn ook heel veel Marokkanen en turken die wel de dingen doen die de Nederlands ook doen en daar heb ik dan ook totaal geen problemen mee. Het zijn meer de mensen die denken dat ze hier in Nederland de dienst uit gaan maken.

dat is idd raar dar sommige dat zeggen . k ben ook marokkaan en ik gedraag me hier gewoon een beetje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wij hebben jullie hierheen geroepen, WANNEER?? Een jaar of 40 geleden, dus geen oude koeien uit de sloot halen. En ze zouden hier maar part-time blijven, maar uiteindelijk mocht merendeel toch full blijven. En het waren helemaal niet veel mensen hoor. Nu zitten er 200x zoveel Marokanen hier als dat kleine groepje van toen :duh:.

Gezien het feit dat ik zelf geen moslim of marokaan ben, wil ik hier wel op ingaan.

Ben jij nou zoo dom in je hoofd? Of lijkt het maar zo? Als je mensen naar een land toe haalt, kun je verwachten dat ze er blijven, en dat ze zich onderling voortplanten. Dan hadden jullie dat maar van te voren moeten bedenken. Nu is het al te laat. Als je troepen naar een oorlogsgebied toe stuurt, en de situatie wordt té gevaarlijk (bijna dodelijk) ga je ook niet roepen: Ow jongens, shit, laten we maar terug gaan. Dat had je dan maar van te voren moeten bedenken. Je zal toch door moeten gaan

Apple-Mac

Jij spreekt nu alsof ik hen naar Nederland gehaalt heb. Dit is dus vulgare onzin. Als je goed leest zeg ik

dat dat 40 jaar geleden was. Ik ben 14 :duh: . En als het te gevaarlijk wordt, en er geen mogelijk meer is om te winnen. Is het gewoon zelfmoord om door te gaan. Als jij 2 Al Qaeda leden mee wilt nemen in de Dood, mij best. Maar denk reëel. Er komt heus geen groep Jedi's uit de hemel die iedereen voor ons verslaat.

De eerstvolgende die op een debiele manier met een ander omgaat krijgt van mij persoonlijk 20% aangeboden. Laat duidelijk zijn dat het provoceren of kwetsen van leden niet is toegestaan, ook niet in een discussie. Ken je grenzen, let op je uitspraken. Gebruik goede argumenten en gooi geen vooroordelen in de strijd, en ga vooral niet lopen schelden. Gebeurt dit wel, dan krijgt u de bovengenoemde beloning.. Merci.. ONTOPIC..

Ik heb hiervoor wel m'n portemonnee open moeten doen maar dit vind ik een mooie reactie. Ook al heeft het niet echt super veel aan het topic toe de voegen. Mooi :tu: . Nee dit is niets negatiefs.

Cuban gangster,je gaat met je reacties te ver(vind ik). Dat Marokkanen,Turken en andere buitenlanders het land uit moeten is onzin. Zij hebben (zolang ze hier niet illegaal zijn) net zoveel recht om hier te wonen,anders zouden alle westerse allochtonen toch ook weg moeten? Het weigeren van buitenlanders vind ik dan wel weer oké,zolang er een goede reden voor is.

Precies, eerst was er ook zoiets op dat een kind met ouders(denk het wel, weet niet zeker) terug naar hun eigen land moesten, terwijl dat kind haar hele leven in Nederland heeft gewoond, er geboren is, en Nederlands sprak, maar geen Marokkaans(dacht ik), wat ka dat kind daar doen? ze hebben daar volgens mij geen opleidingen Nederlands-Marokkaans, dus dat is al een van de vele problemen, zoals dat ze verwesterd is en zulke dingen.

FerryN: Zolang ze een reden hebben m.b.t het dagelijkse leven van gezin vind ik het goed. Als ze hier alleen maar komen omdat het hier een luilekkerland is kunnen ze weer zo weg. Ik spreek hier maar van 3 gezinnen die ik ken maar toch. Ze vader steekt geen poot uit en zit de hele dag voor de tv. Moeder is normale huisvrouw, kinderen van 3 en 8 schelden nu al iedereen voor kankeraap uit en er komt nog een derde kind aan. Dit soort gezinnen mogen van mij dus zo, met het eerst volgende vliegtuig TERUG.

Phantom: Dat is ook de grootse onzin die de Nederlandse Wet er ooit in heeft gebracht. Als je hier al je hele leven woont en hier naar school gaat, opleiding volgt enzovoort ben je toch gewoon geheel getransformeert in een Nederlander, niet dan? Het ligt echter anders als er bijvoorbeeld oorlog in je thuisland is, je vlucht. Dan mag je hier blijven tot de oorlog over is. That's it. Maar nee, sommige mensen zeggen dan dat ze naar maar liefst een jaar of 5 weg zijn geweest in het eigen land hun mouwen niet meer uit de mouwen kunnen steken. Dat is onzin dus.

Cuban gangster durft ook te zeggen dat ik een watje ben :schater:

Maarja het is geweest .

Ik vind dat de marokkanen en Turken hier mogen blijven als ze hier geboren zijn want dan hebben ze alleen nederlands paspoort . Alleen de allochtonen die naar NL komen hebben 2 paspoorte . en mijn ouders hebben er wel 2 . ik ga er gewoon 1 hale en das nederlandse

Ik zeg niet dag jij een watje bent. In desbetreffende post had ik over de buitenlanders die zich gedroegen op de manier die IK beschreef in desbetreffende post. Als de Turken en Marokanen enz niets uithalen dan mogen ze van mij ook best blijven hoor. Het zijn aardige mensen en bovendien kunnen ze er wat van op school.

Wat ik het allergrootste probleem vind. Is dat Sommige Marokkanen en turken wel eens durven te zeggen dat ze Nederland gaan overnemen. Dat is één van de redenen dat ik zoiets heb van... thja.. als je dat zo graag wilt.. waarom ga je dan niet gewoon in je eigen land de boel overnemen, Hier gaat het je toch niet lukken. Er zijn ook heel veel Marokkanen en turken die wel de dingen doen die de Nederlands ook doen en daar heb ik dan ook totaal geen problemen mee. Het zijn meer de mensen die denken dat ze hier in Nederland de dienst uit gaan maken.

You got it. Dit is dus ook MIJN vizie. Alleen niet op een compleet goede manier duidelijk gemaakt aan het commentaar hierboven te lezen. Ik zal hier voortaan proberen dingen zo te formuleren als SA Bulldog dat doet _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Jij spreekt nu alsof ik hen naar Nederland gehaalt heb. Dit is dus vulgare onzin. Als je goed leest zeg ik

dat dat 40 jaar geleden was.

Als ik 40 jaar geleden een groep soldaten naar een land toestuur, en het wordt NU te riskant, ga ik ze ook niet terughalen. Leuk, maar wat wil jij er nu aan gaan doen dan? Het is wel een beetje érg zielig dat jij dan in je eentje een hele groep allochtonen het land uitkickt, of niet soms? (Zoals Wilders vanplan is)

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Jij spreekt nu alsof ik hen naar Nederland gehaalt heb. Dit is dus vulgare onzin. Als je goed leest zeg ik

dat dat 40 jaar geleden was.

Leuk, maar wat wil jij er nu aan gaan doen dan? Het is wel een beetje érg zielig dat jij dan in je eentje een hele groep allochtonen het land uitkickt.

Apple-Mac

tja zijn mening he ik luister niet meer naar . Maar ik snap niet dat de hier geboren marokkanen ook het land uit moeten dus ik ook alsnog door meneertje wilders

Link to comment
Delen op andere websites

Jij spreekt nu alsof ik hen naar Nederland gehaalt heb. Dit is dus vulgare onzin. Als je goed leest zeg ik

dat dat 40 jaar geleden was.

Leuk, maar wat wil jij er nu aan gaan doen dan? Het is wel een beetje érg zielig dat jij dan in je eentje een hele groep allochtonen het land uitkickt.

Apple-Mac

tja zijn mening he ik luister niet meer naar . Maar ik snap niet dat de hier geboren marokkanen ook het land uit moeten dus ik ook alsnog door meneertje wilders

Die heeft gewoon een bloedhekel aan mensen die anders zijn dan hij :cab: .

Ik vind hem op erg veel fronten gewoon een extremist die eens aangepakt moet worden.

Apple-Mac: Ik kick toch helemaal geen allochtonen het land uit, of wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Apple-Mac: Ik kick toch helemaal geen allochtonen het land uit, of wel.

Ik heb het niet over jou, maar over de manier waarom Dhr. Wilders het zou aanpakken.

(Dat bericht dat TheSoldier geqouted had, had ik te vroeg geplaatst)

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Apple-Mac: Ik kick toch helemaal geen allochtonen het land uit, of wel.

Ik heb het niet over jou, maar over de manier waarom Dhr. Wilders het zou aanpakken.

(Dat bericht dat TheSoldier geqouted had, had ik te vroeg geplaatst)

Apple-Mac

Ow zo. Sorry, was een beetje Confusing :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

kijk deze jongen/man kent de waarheid jij niet Cuban gangster .
dat is idd raar dar sommige dat zeggen . k ben ook marokkaan en ik gedraag me hier gewoon een beetje :puh:
Thesoldier, ik vraag je bij deze of je minder van die onzinnige posts kunt maken, ze slaan nergens op...

-

Even alles op een rijtje mensen, Wilders wilt niet alle Allochtonen die nu in de Nederland zijn/wonen het land uit hebben.

Hij wilt de grens sluiten voor niet ''Westerse-allochtonen'' voor de komende jaren.

En de vrij grote groep (in verhouding met autochtonen) allochtonen die zich misdraagt in Nederland beter

bespreekbaar maken en harder aanpakken, door middel van zwaardere straffen, meer blauw op straat, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...