Jump to content

PVV grootste partij in opiniepeiling


Legenderion

Recommended Posts

Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.

Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen, BTW voor dat ik hier een reactie op krijg zeg ik er bij dat ik ook zeg dat niet alle allochtonen zo zijn, er tussen uiteraard ook goeie tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thesoldier

    17

  • Nissan

    11

  • Apple-Mac

    10

  • TomFurga

    8

Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.

Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen, BTW voor dat ik hier een reactie op krijg zeg ik er bij dat ik ook zeg dat niet alle allochtonen zo zijn, er tussen uiteraard ook goeie tussen.

wij allochtonen en jullie autochtonen doen het allebei het is gewoon de jeugd van nu .

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.

Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen, BTW voor dat ik hier een reactie op krijg zeg ik er bij dat ik ook zeg dat niet alle allochtonen zo zijn, er tussen uiteraard ook goeie tussen.

wij allochtonen en jullie autochtonen doen het allebei het is gewoon de jeugd van nu .

Ja tuurlijk. Daar door kreeg ik vanochtend zeker door een groep Marokanen het woord Kankerkaaskop naar mijn hoofd geslingerd :duh: . Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen buitenlanders plegen overvallen? Pfff...lach me stuk. Omdat jij je alleen focust op de buitenlanders die iets overvallen, denk je dat het alleen buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.

Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen, BTW voor dat ik hier een reactie op krijg zeg ik er bij dat ik ook zeg dat niet alle allochtonen zo zijn, er tussen uiteraard ook goeie tussen.

wij allochtonen en jullie autochtonen doen het allebei het is gewoon de jeugd van nu .

Ja tuurlijk. Daar door kreeg ik vanochtend zeker door een groep Marokanen het woord Kankerkaaskop naar mijn hoofd geslingerd :duh: . Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen.

kon je ze ? of wat droeg je ? want we zeggen wel dat tegen een skinheads enzo en niet tegen gewone Nederlanders .

Link to comment
Delen op andere websites

Oja? Ze hadden mijn oma uitgescholden voor kankernicht[/font]...

Niet dat ik er iets tegen heb, maar ik vind dat het met dit soort dingen wel té ver gaat.

daar moet je niks van aantrekke want ze scholde je oma niet uit omdat ze nederlands was denk k maar met kk nicht dat kan niet want ze is een vrouw

Link to comment
Delen op andere websites

Oja? Ze hadden mijn oma uitgescholden voor kankernicht[/font]...

Niet dat ik er iets tegen heb, maar ik vind dat het met dit soort dingen wel té ver gaat.

daar moet je niks van aantrekke want ze scholde je oma niet uit omdat ze nederlands was denk k maar met kk nicht dat kan niet want ze is een vrouw

Maar welke debiel gaat dat nou tegen een oude vrouw zeggen? Die gasten moeten echt een leven zoeken, echt zielig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt eigenlijk nooit uitgescholden, maar dat zal wel aan mijn postuur liggen. Ik vind sowieso dat de straffen hoger mogen, niet alleen voor allochtonen maar gewoon voor iedereen, wel zo makkelijk hè. Dat er veel jonge allochtone kinderen ontsporen is denk ik te wijten aan de opvoeding, van de ouders die ze te veel vrijheid geven (dus niet elke allochtone ouder, maar wel veel), en omdat ze zich meer buitenlander voelen dan Nederlander, dan heb je toch een andere kijk op dit land.

Maar dit is gewoon hoe ik denk dat het is hè.

Nog even over de opiniepeilingen, dit zegt niet zo veel denk ik. Tegen de tijd dat er verkiezingen komen zullen het CDA, de PvdA, de VVD en andere grote partijen wel weer wat populairder gaan doen om kiezers te winnen.

Wilders aan de macht zie ik niet zo snel gebeuren, en lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja? Ze hadden mijn oma uitgescholden voor kankernicht[/font]...

Niet dat ik er iets tegen heb, maar ik vind dat het met dit soort dingen wel té ver gaat.

daar moet je niks van aantrekke want ze scholde je oma niet uit omdat ze nederlands was denk k maar met kk nicht dat kan niet want ze is een vrouw

Maar welke debiel gaat dat nou tegen een oude vrouw zeggen? Die gasten moeten echt een leven zoeken, echt zielig.

tja ... k scheld ook af en toe met kk maar niet tegen oude mensen maar gewoon tegen mijn leeftijd of iets ouder .

en nu niet zeggen dat ik een mongool ben dat ik met ziektes scheld . de helft van Nederland scheld met ziektes

Link to comment
Delen op andere websites

Ja tuurlijk. Daar door kreeg ik vanochtend zeker door een groep Marokanen het woord Kankerkaaskop naar mijn hoofd geslingerd :duh: . Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen.

Ja maar als een buitenlander in elkaar word getrapt door een groep SkinHeads en een hakenkruis met een mes in zijn arm krijgt ingekerft omdat zijn huidskleur donkerder is gebeurd er niks. En tegenwoordig zegt de scheld de nederlandse jeugd alleen nog maar met ziektes. En ik word ook elke dag geconfronteerd met mensen die me kankerneger, kankermarrokaan enz...[/font] noemen. Dus doe nou niet of het verschrikkelijk ernstig is als ze dat zeggen want dat maakt iedereen wel is mee.

Bewerkt: door Triads
Link to comment
Delen op andere websites

Ja tuurlijk. Daar door kreeg ik vanochtend zeker door een groep Marokanen het woord Kankerkaaskop naar mijn hoofd geslingerd :duh: . Het is een feit dat er over het algemeen meer delicten worden gepleegd door Allochtonen dan door Autochtonen.

Ja maar als een buitenlander in elkaar word getrapt door een groep SkinHeads en een hakenkruis met een mes in zijn arm krijgt ingekerft omdat zijn huidskleur donkerder is gebeurd er niks.

ja precies dan hoor je niks van ... ik heb vaak ruzie gehad met die smerige kaalkoppen moet je eens kijken wie er wonnen . natuurlijk wij marokkanen zijn de prooi van de media :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

kon je ze ? of wat droeg je ? want we zeggen wel dat tegen een skinheads enzo en niet tegen gewone Nederlanders .

Wat bedoel je met ''wat droeg je ?''? Want wat iemand ook draagt,ik zou hem/haar niet zomaar uitschelden(misschien wel op aanspreken.).

Link to comment
Delen op andere websites

kon je ze ? of wat droeg je ? want we zeggen wel dat tegen een skinheads enzo en niet tegen gewone Nederlanders .

Wat bedoel je met ''wat droeg je ?''? Want wat iemand ook draagt,ik zou hem/haar niet zomaar uitschelden(misschien wel op aanspreken.).

bomberjack ? met hakenkruis bandjes erop en lonsdale kleren want de meeste skinheads dragen dat

Link to comment
Delen op andere websites

bomberjack ? met hakenkruis bandjes erop en lonsdale kleren want de meeste skinheads dragen dat

Gewoon een bomberjack is niet erg,Lonsdale ook niet. Dat hakenkruisen e.d. is wel heel erg,maar nog steeds geen reden om iemand uit te schelden.

Link to comment
Delen op andere websites

bomberjack ? met hakenkruis bandjes erop en lonsdale kleren want de meeste skinheads dragen dat

Gewoon een bomberjack is niet erg,Lonsdale ook niet. Dat hakenkruisen e.d. is wel heel erg,maar nog steeds geen reden om iemand uit te schelden.

mmm wel dus ik haat racisten als de klere dus vind ik dat je wel mag schelden tegen ze . zeker als je van een andere ras bent

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...