thedutchrocks Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Beste gtaforum leden Me broertje zit sinds kort op website waar die niet hoor de zijn. Mij vraag is er progamma waarmee je op internet ken alleen met wachtwoord? En is er progamma waarmee je alles blok behalve 1 of 3 website ken bezoeken? en de rest van de web met een wachtwoord? En overig veiligheidproggama ook welkome. Gratis als voorkeur maar me ouders hebben er ook geld voor over. Groeten Dutch Reageren
Amigo48 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 als je IE7 of IE6 gebruikt doe dit: ga naar extra [rechtsboven] dan internetopties en dan Inhoud klik dan op internetrestricties en volg wat er op het scherm komt Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Me broertje zit sinds kort op website waar die niet hoor de zijn.GTA is een spel voor 18+, dus dit forum zit ook vol met leden die hier niet horen te zijn. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Me broertje zit sinds kort op website waar die niet hoor de zijn.GTA is een spel voor 18+, dus dit forum zit ook vol met leden die hier niet horen te zijn. Lol Maar dennis thanks! Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 GTA is een spel voor 18+, dus dit forum zit ook vol met leden die hier niet horen te zijn. Enkeltje banned lid dan maar...? Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Als je broertje een beetje slim is zal hij die onzin toch wel allemaal weten te omzeilen Reageren
Nissan Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Als je broertje een beetje slim is zal hij die onzin toch wel allemaal weten te omzeilen Kennelijk is hij niet zo slim . Op de site van Windows kun je een Kinder Begeleiding downloaden voor Internet. Deze kan foute sites herkennen en het kind dan naar een andere pagina sturen. Reageren
Exoit Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Beste gtaforum ledenMe broertje zit sinds kort op website waar die niet hoor de zijn. Mij vraag is er progamma waarmee je op internet ken alleen met wachtwoord? En is er progamma waarmee je alles blok behalve 1 of 3 website ken bezoeken? en de rest van de web met een wachtwoord? En overig veiligheidproggama ook welkome. Gratis als voorkeur maar me ouders hebben er ook geld voor over. Groeten Dutch Op wat voor een sites dan? Maarja zoals de post boven me zij dat kan via microsoft. Echter weet ik ook wel ergens een soort, internet beveiliging te downloaden die Prono , en andere site vermeid. PB me hier over voor meer info. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Je kan het ook via www.opendns.com doen. Je moet dan een gebruikersnaam en wachtwoord koppelen aan het IP adres die je van de provider hebt, en dan kan je losse websites en 18+ sites blokkeren. Je kan dan elke computer apart beveiligen, of je hele thuisnetwerk. Bewerkt: 4 maart 2009 door RHochstenbach Reageren
Wickedmen Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) als je windows vista hebt kan je de beveiling ook aanscherpen maar je kan ook onecare gebruiken maar dat kost geld edit:probeer is family safety Bewerkt: 5 maart 2009 door adilovn Reageren
ikt Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 (bewerkt) Als je een site wilt blokkeren in XP moet je naar C:\Windows\System32\Drivers\etc om daarna het bestand hosts te openen met kladblok. Daarna type je eerst het IP waar hij heen moet gaan. Een neutrale site zoals Google? 74.125.79.104 En daarna de site waar die niet heen mag. Als je bijvoorbeeld http://www.gtaforum.nl wilt blokkeren moet je de hele meuk invoeren. www.gtaforum.nl dus. =] Wel host.txt terug veranderen naar hosts Bewerkt: 6 maart 2009 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.