Dvt Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Ik heb ook een klein probleempje en het is het volgende: Als ik in een gangwar zit en vecht tegen de AoD, kan ik ze makkelijk met de sawn-off shotgun van hun motoren schieten. Dit doe ik dan ook. Alleen nu is mijn probleem dat hij bijna altijd ff een halve seconde vast loopt als ik op LB (schieten) heb gedrukt en ik schiet op een tegenstander (vanaf mijn motor dus). Maar buiten gangwars is dit niet. En te voet in de gangwars ook niet. Hoe zou dit kunnen? BTW Ik heb GTA IV geinstalleerd. Bvd, DvT Bewerkt: 3 maart 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb TLAD niet, maar misschien kan ik je helpen . Misschien staat je 360 dicht tegen de muur/een voorwerp aan waardoor hij niet goed coolt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb TLAD niet, maar misschien kan ik je helpen .Misschien staat je 360 dicht tegen de muur/een voorwerp aan waardoor hij niet goed coolt? Kan wel kloppen ja. Loopt hij daarom op die momenten vast? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Daardoor raakt de processor wat heter waardoor hij volgens mij wat minder kracht heeft. Maar je kan het in ieder geval even uittesten, gewoon even midden in de kamer zetten en dan nog een keer proberen (wel zorgen dat hij eerst een tijdje uit heeft gestaan zodat hij koud is). Baat het niet dan schaad het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Als het alleen bij een gangwar is, dan heeft de tegenstander last van lag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 De CPU last van lag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Als het alleen bij een gangwar is, dan heeft de tegenstander last van lag. Het is offline... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Als het alleen bij een gangwar is, dan heeft de tegenstander last van lag. Het is offline... Wooh da was me ff een dom antwoord Zeg lolz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.