Black Admiral Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb jaren lang allerlei GTA's gespeeld; Vice City, San Andreas, III, dus ik ben een normaal richt-punt* gewend bij het schieten. Dus het valt me een beetje tegen hoe het richt-punt eruit ziet bij GTA IV. Is dit aan te passen? *het puntje dat je ziet als je 'aimt'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Je zou eventueel kunnen proberen om het plaatje van de Aimer in te kunnen kleuren met bijvoorbeeld Blauw. Dan is hij vast een stuk beter zichtbaar, of bedoel je dat niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Je zou eventueel kunnen proberen om het plaatje van de Aimer in te kunnen kleuren metbijvoorbeeld Blauw. Dan is hij vast een stuk beter zichtbaar, of bedoel je dat niet? Ja, dat zou inderdaag best wat kunnen schelen! Waar kan ik dat plaatje vinden? En kan ik het plaatje zelf niet aan kunnen passen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Het Aimpuntje is normaal een klein stipje bij Gta IV. Maar je kan het ook aanpassen, dan is het een cirkeltje met een stipje erin. Dat heb ik gedaan en het schieten gaat nu ook wel makelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 het richtpuntje kun je aanpassen(net zoals andere hud onderdelen) in de file hud.dat, je kunt het puntje groter of kleiner maken, de positie veranderen en de kleur veranderen. Deze kleuren zijn in de file hudcolors.dat defined Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 het richtpuntje kun je aanpassen(net zoals andere hud onderdelen) in de file hud.dat, je kunt het puntje groter of kleiner maken, de positie veranderen en de kleur veranderen. Deze kleuren zijn in de file hudcolors.dat defined Kan dit ook op de PS3, of alleen op de PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 het richtpuntje kun je aanpassen(net zoals andere hud onderdelen) in de file hud.dat, je kunt het puntje groter of kleiner maken, de positie veranderen en de kleur veranderen. Deze kleuren zijn in de file hudcolors.dat defined Kan dit ook op de PS3, of alleen op de PC? Alleen PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Mooi, bedankt allemaal! Het scheelt inderdaad veel met schieten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.