flippie13 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Heej iedereen! ik heb laatst een T.I sig gemaakt, zelf vind ik hem wel geslaagd, maar mijn naam linksboven vindt ik wat minder, helaas ben ik (zoals gewoonlijk) de PSD kwijtgeraakt maar mijn sig: tips of opmerkingen? en cijfer? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Heej iedereen!ik heb laatst een T.I sig gemaakt, zelf vind ik hem wel geslaagd, maar mijn naam linksboven vindt ik wat minder, helaas ben ik (zoals gewoonlijk) de PSD kwijtgeraakt maar mijn sig: tips of opmerkingen? en cijfer? Save als PNG. Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Heej iedereen!ik heb laatst een T.I sig gemaakt, zelf vind ik hem wel geslaagd, maar mijn naam linksboven vindt ik wat minder, helaas ben ik (zoals gewoonlijk) de PSD kwijtgeraakt maar mijn sig: tips of opmerkingen? en cijfer? Save als PNG. Ik sla altijd als Png en Jpg op, maar omdat ik haast had, of iets anders aan het doen was, is het fout gegaan maar ? goed/slecht? Reageren
XiPE Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik vind hem niet zo goed. De render is niet ingeblend, dit is daarvoor een goede tutorial. Klik De border is ook niet zo duidelijk, enkel (rechts-)bovenaan. De tekst staat er ook 2x, 1 keer zal wel genoeg zijn. En de tekst kan ook wat beter. Gebruik gewoon een simpel lettertype (Arial, Times New Roman, Verdana, ...) en laat die een beetje opgaan in de achtergrond, maar zodat hij toch nog duidelijk is. In de achtergrond staat ook een soort driehoek, vind 'k niet zo mooi. En je signature is ook niet scherp, je kan misschien CTRL+Shift+N, Image>Apply Image. Filter>Other>Highpass 10px en de layer op softlight. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.