Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej iedereen!

ik heb laatst een T.I sig gemaakt, zelf vind ik hem wel geslaagd, maar mijn naam linksboven vindt ik wat minder, helaas ben ik (zoals gewoonlijk) de PSD kwijtgeraakt :puh:

maar mijn sig:

T.jpg

tips of opmerkingen?

en cijfer? :7

Geplaatst:
Heej iedereen!

ik heb laatst een T.I sig gemaakt, zelf vind ik hem wel geslaagd, maar mijn naam linksboven vindt ik wat minder, helaas ben ik (zoals gewoonlijk) de PSD kwijtgeraakt :puh:

maar mijn sig:

T.jpg

tips of opmerkingen?

Save als PNG.

Geplaatst:
Heej iedereen!

maar mijn sig:

T.jpg

tips of opmerkingen?

Save als PNG.

Ik sla altijd als Png en Jpg op, maar omdat ik haast had, of iets anders aan het doen was, is het fout gegaan :puh:

maar ? goed/slecht? :7

Geplaatst:

Ik vind hem niet zo goed.

De render is niet ingeblend, dit is daarvoor een goede tutorial. Klik

De border is ook niet zo duidelijk, enkel (rechts-)bovenaan.

De tekst staat er ook 2x, 1 keer zal wel genoeg zijn. En de tekst kan ook wat beter. Gebruik gewoon een simpel lettertype (Arial, Times New Roman, Verdana, ...) en laat die een beetje opgaan in de achtergrond, maar zodat hij toch nog duidelijk is.

In de achtergrond staat ook een soort driehoek, vind 'k niet zo mooi.

En je signature is ook niet scherp, je kan misschien CTRL+Shift+N, Image>Apply Image. Filter>Other>Highpass 10px en de layer op softlight.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...