Kyl-El Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dag mensen. Ik moest hier even wat voor me broertje vragen. Hij wil ook SA:MP spelen, en hij heeft al tig accounts gemaakt, maar telkens komt er te staan: Not registered, Register at cp.sf-rp.org etc. Weet iemand wat het probleem is? Thx, Kyl-El Reageren
Sandra Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Voor vragen over een specifieke server, moet je bij de site/forum van de desbetreffende server aankloppen. Reageren
Kyl-El Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 zijn we weer, maar kan het er dan niet aanliggen dat ik mijn broer al een account heeft gemaakt op dit IP adres ? dat ik op een ander IP adres een account moet maken ? MVG kyl-el Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Vraag het op hun forum. Hoe moeten wij nu weten hoe hun account systeem in elkaar zit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.