P.ZAAL Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 hoi ik heb een probleem met de missie hustle truk je moet de vragtwagen stelen en als die dan wegrijd moet je aan de bumper gaan hangen maar hoelang moet je wel niet aan die bumper blijven hangen? wat ik ging voordat ik douchen en eten eraan hangen en zette me scherm uit spel liep door en een uur later hing die ernog aan ik heb al vaker geprobeert met wagten werdt een half uur toen maar geanuleert wel een beetje lang meer dan een uur dan ga ik ook niet meer wagten welke knoppen combienatie heb je nodig of hoelang moet je wel nie wagten?? groeten p.zaal tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Lees de instructies die in het beeld komen, dan kan je op de vrachtwagen komen. Anders kan je één Savegame aanvraag doen voor de PS3 of PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Je moet naar voren kruipen als je op het dak ligt, zodat je de chauffeur kan overmeesteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Lees de instructies die in het beeld komen, dan kan je op de vrachtwagen komen. Anders kan je één Savegame aanvraag doen voor de PS3 of PC. ik krijg helemaal geen instructies in me beeld of zouw het komen door dat (€¤½€¼ü’‘) vista want ik heb ook al een probllem dat ik geen mensen meer kan plat rijden dan schuiven ze gewoon op tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Installeer je GTA IV dan opnieuw, dan zullen je Saved Games wel blijven. Of runnen als Administrator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Installeer je GTA IV dan opnieuw, dan zullen je Saved Games wel blijven. Of runnen als Administrator. zal het na me vakantie even proberen tnx voor de tip tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 nouw ik heb em inmideels geinstaleert ten me computer van de herinstalatie terug kwam en log in op live wil me savegame oproepen can not a savegame fount, on your harddisck waar worden die save games opgeslagen kan ze nooit vinden die (%$@#%#) live en wordt je aan alle kanten verteld dat het ergens online wordt opgeslagen zonder internet geen savegame kunnen laden snappen jullie et nog ikke niet }wie et me kan uitleggen hoe de lepel aan de steel zit dolgraag{ tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Het is de bedoeling dat je op de truck klimt, en dit doe je door de spatiebalk heel snel achter elkaar in te drukken, maar dan dus ook heel snel (als heel snel niet lukt, probeer de spatiebalk dan in te houden). Zo moet je helemaal tot op de truck komen, en eenmaal je op het dak bent moet je met de pijltjes toetsen naar voor klimmen. Maar pas wel op dat als de truck in een bocht gaat je er mogelijk af kan vliegen, dus probeer met het linker en rechter pijltje zo ook op de truck te blijven. Eenmaal genoeg naar voor gegaan te zijn zal je de chauffeur uit de vrachtwagen schoppen en kan je de truck naar Phil's neef Frankie brengen. Klik hier voor meer informatie. Edit: heb ik nu echt over jouw laatste post heen gelezen? Bewerkt: 28 maart 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MX-Arjen Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 C:\Users\Jouw Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Hier staat je savegame, ik heb trouwens gta IV ook opnieuw geherinstalleerd. Eerst mijn save game uit de map gepakt opgeslagen. Daarna GTA IV dus geherinstalleerd mijn save game weer in de map gestopt maar bij mij kon die mijn savegame niet openen. Ik moest dus overnieuw beginnen. Ik hoor van sommigen wel dat je bijv. een offline account kan gebruiken maar hier heb ik geen ervaring mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 C:\Users\Jouw Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegamesHier staat je savegame, ik heb trouwens gta IV ook opnieuw geherinstalleerd. Eerst mijn save game uit de map gepakt opgeslagen. Daarna GTA IV dus geherinstalleerd mijn save game weer in de map gestopt maar bij mij kon die mijn savegame niet openen. Ik moest dus overnieuw beginnen. Ik hoor van sommigen wel dat je bijv. een offline account kan gebruiken maar hier heb ik geen ervaring mee tnx voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Met een beetje trial and error kom je al een heel eind Toen ik de savefiles van mijn laptop wilde overzetten pakte mijn nieuwe pc deze eerst ook niet. Als je de game installeert moet je even een nieuwe save aanmaken. Je zult dan in je savemap een map zien staan met user_ gevolgd door een hex-code. Deze is anders dan je vorige savemapje. Wat je nu doet is je vorige savemapje daarbij zetten en de naam geven van het mapje dat net is aangemaakt (en die andere dus verwijderen). Dan zal de game je saves weer correct pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) mensen ik heb het spel al weer uitgespeeld nu ben ik de multyplay aan ontdekken na 2 updates verbaaasde het beeldkwalitijd me het was beter geworden dus voor nu en badankt voor de tips tot gta Bewerkt: 2 mei 2009 door P.ZAAL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.