flippie13 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Onderwerp: Voetbal Soort design: Signature Size design: Eigen keus Render: ja Animatie: Nee Premade: ja Tijd van inlevering: Zo snel mogenlijk Opmerking: Het liefst beginner, omdat ik dat ook ben Ik lever na jou in
flippie13 Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik wil wel. ok! Ik lever mijn sig na jouwe in
The Hulk Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Dit is hem: Op het moment dat ik deze sig gemaakt had heette ik nog: The Hulk vandaar de naam in de sig. Bewerkt: 4 maart 2009 door Triads
flippie13 Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Triads: Flippie13 Veel succes P.s Kan een admin de titel aanpassen? en einddatum opgeven b.v.d laat het stemmen beginnen
GTA Haas Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Traids: Teveel rood gebruikt, render niet zó goed ingeblend. Tekst is niet echt mooi, geen rand. De render is te licht, niet geslaagd. Flippie13: Mooi gedaan, render goed ingeblend. Effecten zijn mooi, tekst is mooi en goed geplaats, een geslaagde Sig. Stem: Flippie13
Silverbyte Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Triads: De signature trekt meteen de aandacht door de felle kleur rood die je hebt gebruikt. Naar mijn mening had je dit echter wel iets kunnen afzwakken, aangezien het de render als het ware overtreft wat betreft het opvallen. De render is desalniettemin goed geplaatst, en is aangepast op de stromende achtergrond richting de rechterkant. Het contrast is flink verhoogd, maar omdat er geen lichtbron is, komt het ietwat flets over. De render is helaas niet ingeblend, wat bij dit soort achtergronden vaak wel een leuk effect geeft. Ik kan je deze tutorial van .Levi. aanbevelen, waarbij je op een makkelijke manier leert hoe je de render in de achtergrond kunt verwerken. Laatste puntje is de tekst, die ik persoonlijk niet zo geweldig vind. Het idee om 'Clipping Masks' te gebruiken is leuk, maar deze kun je het beste toepassen op een sober lettertype, die je het beste niet al te groot kunt maken. Nu zie je namelijk een duidelijke scheiding tussen rood en wit, wat de tekst een beetje onduidelijk maakt. Flippie13: Deze signature valt niet zo snel op zoals die van Triads, maar maakt desondanks een goede eerste indruk. De achtergrond is donker, wat naar mijn mening goed bij het tenue van Totti past. De stervormige lichtbron achter de render vormt een mooi contrast met de sobere achtergrond. De render is niet ingeblend, al zou ik dat met zijn linkerarm persoonlijk wel hebben gedaan. Je vormt dan namelijk de illusie dat Totti uit de achtergrond naar voren komt, wat een leuk effect geeft. De tekst heb je simpel gehouden, en het effect dat Triads heeft toegepast bij zijn tekst, had hier juist een ontzettend mooi effect gegeven. Mijn uiteindelijke stem gaat naar Flippie13. Niettemin wil ik jullie beide veel succes wensen voor het verdere verloop van de battle.
-Matthijs- Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Flippie13 verovert een plekje in de ranking met deze overwinning! Gefeliciteerd! Aangezien Triads nog niet in de ranking opgenomen is, veranderd er voor hem niets. Flippie13: +1 Triads: - Closed en updated.
Recommended Posts