gerbieboy6 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik hoor in de klas over OwnCrime.nl dus ik keek op de site en keek wat het was. Wat vinden jullie van dit spel? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 De zoveelste text based game. Ik vind het niks aan, zogenaamd gangstertje spelen. Niks voor mij. Het bevat geen gameplay, alleen heel wat tekst. Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Stom. Je eigen game maken en erg onprofessioneel niemand komt erop dan kan je nog beter op mijnmaffia.nl ofzo gaan. Daar zijn er paar succesvol games maar als ik een Text Based game zou maken dan zou ik het met PHP Html met goeie host maken daar komen meestal veel leden op. En met een domeinnaam erop. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Ja; alleen maar klikken ''ontvoer president'' en klaar geen echte gameplay. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 De zoveelste (saaie) Text Based Game. Ik word echt ziek van die spellen. Ik heb er nu al 20 ofzo gevonden door alleen maar Gangster in te typen bij Google. Mensen denken dat ze lekker geld kunnen verdienen door een simpel spelletje te maken. Het ziet er ook heel nep uit. Je klikt op een knopje en je berooft een bank. Dat voelt ook gewoon niet lekker als je speelt volgens mij . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.