gybrus Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 School opdracht.. ;o Alles zelf gemaakt. De beer is een 3D model dat ik heb gemaakt wat ik daarna in photoshop heb bewerkt. Origineel is 4 keer zo groot =] Iets groter plaatje van het hoofd Reageren
.NightFlower Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb van dat soort dingen geen verstand. Maar het ziet er naar mijn mening echt gaaf uit Vooral die beer en hoe de plaatsing van de handen om de beer heen zitten. Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Het ziet er mooi en leuk uit ik zou niet weten hoe je het doet. Bewerkt: 4 maart 2009 door Triads Reageren
gybrus Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik zal binnenkort een uitleg posten hoe ik op het idee ben gekomen waar het voor is en hoe ik het heb gemaakt. Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik stel het op prijs als er wat meer word gereageerd kritiek is niet erg het verbeterd alleen =] Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik zal binnenkort een uitleg posten hoe ik op het idee ben gekomen waar het voor is en hoe ik het heb gemaakt.Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik stel het op prijs als er wat meer word gereageerd kritiek is niet erg het verbeterd alleen =] Woow! ZO ONTZETTEND MOOI! Echt serieus!, ik zou dat ik dit zou kunnen maken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Grown up pedobear =o Oh, en hoi Gybrus (: Bewerkt: 7 maart 2009 door .Whoopdidoo. Reageren
Ajaco Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Wow .. heel mooi gedaan ik vind de rechterhand super orgineel met het half getekende hand De beer is mooi de achtergrond heeft stijl xD en nu willen we weten hoe je het hebt gemaakt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.