Xnow Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb het forum afgezocht, maar voor zover ik gezien heb, heeft nog niemand dit opgemerkt. Pecorino is een Italiaanse kaas. En Pegorino spreek je vrijwel het zelfde uit. Voor de kaasliefhebbers: Pecorino Kaas op Wikipedia! Verhaalspoiler: Opzich wel grappig, aangezien hij van de vijf families uit liberty city deel wilde uitmaken, maar die hem een lachertje vonden. Niet gek als je een kaasnaam hebt! [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) die was er volgens mij nog niet goed zo Bewerkt: 3 maart 2009 door wupie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Elke GTA IV-speler die een beetje oplet in het spel weet dit, want Packie legt dit uit in de missie 'Waste Not Want Knots' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stibie Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Elke GTA IV-speler die een beetje oplet in het spel weet dit, want Packie legt dit uit in de missie 'Waste Not Want Knots' Toch leuk voor de mensen die niet opletten dan. Zoals ik ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 en ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.