Jump to content

8600GT/9500GT NVidia


r.deroos

Recommended Posts

de 3870 kun je vergelijken met ene 9800GT, hij is stukken beter dan de 9600 en qua prijs is hij nog leuk ook.

Coclusie; ga voor de 3870

maar heeft iemand wel eens gehoord van de crash?

ik koop nl. niets zonder ff te kijken.

de 3870 zou kunnen crashen bij opstarten IV, weet iemand wat ie dan doet?

vastlopen, systeem uitzetten of ding zelf kapot?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • r.deroos

    47

  • TaartJJ~!

    26

  • wesley123

    12

  • Sprunk

    9

dan heb ik zeker gedroomt dat mijn videokaart vorige week drie keer crashde :roll:

Kijk dan maar eens je pc goed na, want 3 crashes komen dan niet voor niks he.

Toen mijn graka crashde, crashde hij gelijk goed, hij is toen gestorven :cry:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er bestaat geen onboard videokaart die GTA IV kan trekken. Tenzij je een HD4870 op je moederbord hebt gesoldeerd. :schater:

En een 9500GT kan GTA IV wel aan, maar alleen op low.

Ow? Heb verschillende settings op high en mid volgens autoconfigure, werkt zeer prima. Ook als ik het nog een stapje hoger neem, geen problemen. Heb met een commandline de grenzen opgezocht, bij 850 mb (ongeveer) zegt het spel ho. En das het dubbele van wat ik nu verbruik (440 mb ongeveer) via de videokaart.

Kan schelen dat in verhouding tot sommige ik een relatief klein beeldscherm heb (17").

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat geen onboard videokaart die GTA IV kan trekken. Tenzij je een HD4870 op je moederbord hebt gesoldeerd. :schater:

En een 9500GT kan GTA IV wel aan, maar alleen op low.

Ow? Heb verschillende settings op high en mid volgens autoconfigure, werkt zeer prima. Ook als ik het nog een stapje hoger neem, geen problemen. Heb met een commandline de grenzen opgezocht, bij 850 mb (ongeveer) zegt het spel ho. En das het dubbele van wat ik nu verbruik (440 mb ongeveer) via de videokaart.

Kan schelen dat in verhouding tot sommige ik een relatief klein beeldscherm heb (17").

Maar loopt het spel dan ook soepel? Lijkt me stug dat de 9500GT beter is dan mijn 8800GTS die, met moeite GTA IV op medium soepel draait. Maar ik heb dan ook met mijn domme kop de 320MB versie gekocht destijds. :duh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat geen onboard videokaart die GTA IV kan trekken. Tenzij je een HD4870 op je moederbord hebt gesoldeerd. :schater:

En een 9500GT kan GTA IV wel aan, maar alleen op low.

Ow? Heb verschillende settings op high en mid volgens autoconfigure, werkt zeer prima. Ook als ik het nog een stapje hoger neem, geen problemen. Heb met een commandline de grenzen opgezocht, bij 850 mb (ongeveer) zegt het spel ho. En das het dubbele van wat ik nu verbruik (440 mb ongeveer) via de videokaart.

Kan schelen dat in verhouding tot sommige ik een relatief klein beeldscherm heb (17").

Maar loopt het spel dan ook soepel? Lijkt me stug dat de 9500GT beter is dan mijn 8800GTS die, met moeite GTA IV op medium soepel draait. Maar ik heb dan ook met mijn domme kop de 320MB versie gekocht destijds. :duh:

Erg soepeltjes, no sweat. Ook als ik met mijn getweakte wagens volle sjas starjunction op race met vehicle-density 100% geen krimp. Af en toe een kleine hapering na een tijd spelen, maar dan denkt ie ff na en dan gaat ie weer net zo vrolijk verder.:D Nou hebben we er ook nog flink wat tijd in gestoken met het afstellen van de geheugentiming en bios/hardware-instellingen om alles vloeiend samen te laten werken, kan ook nog schelen

En tja, 320 mb versie of 512 mb zal ook flink schelen ja ;)

Bewerkt: door napthys
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb de nvidia 7030 en voor het spel heb je de nvidia 7900 nodig maar de rest van alle eisen kloppen op mijn pc en toch gaat het spel heel sloom ik kan niet eens lopen. kan ik dit oplossen door een betere videokaart te plaatsen?

Yep dat wordt een flinke upgrade..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...