.Senne Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik kon 't spel ook niet spelen op en 2.16 ghz C2D en 7300GT. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 En die 7300 was dna nog een kaart, en neit een onboard dat nog 10x zo slecht is als ene kaart vna dezelfde type. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) tsja, als je het niet gelooft.....ik geloofde het eerst ook niet, maar met af en toe iets minder dan 15 fps, en normaal 20fps is het best te spelen. IK VERTEL DE WAARHEID Je moet echt ophouden met zo veel verzinnen. Geloof het nou maar, het kan niet. Mijn 4200+ @ 2,2ghz en mn 8600GT 256MB konnen het spel ook niet aan. Bewerkt: 19 juni 2009 door Djmaddox Reageren
r.deroos Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 mijn ob videokaart is ook 512mb. hij doet het gewoon goed. jullie durven het niet te geloven, maarja. niets aan te doen, denk ik. is er trouwens iemand die al op alle 4 de eilanden komt, op de pc? mag ik dan je savegame gebruiken? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 mijn ob videokaart is ook 512mb. hij doet het gewoon goed. jullie durven het niet te geloven, maarja. niets aan te doen, denk ik. is er trouwens iemand die al op alle 4 de eilanden komt, op de pc? mag ik dan je savegame gebruiken? Speel jij maar lekker door op je 8100 en je 2FPS. En sinds wanneer kan je op 4 eilanden? Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 mijn ob videokaart is ook 512mb. hij doet het gewoon goed. jullie durven het niet te geloven, maarja. niets aan te doen, denk ik. is er trouwens iemand die al op alle 4 de eilanden komt, op de pc? mag ik dan je savegame gebruiken? wij geloven je graag, maar eht is gewoon ene feit dat gta daar neit op gaat draaien, en dat is weer iets heel anders. Oja, 1fps is niet goed hoor, als je dat soms denkt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Oja, 1fps is niet goed hoor, als je dat soms denkt Als hij dat uberhaupt haalt. Maarja, als je een savegame wilt moet je bij het savegame aanvraag forum zijn. Reageren
r.deroos Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 in het savegame aanvraag forum reageert niemand daarom vroeg ik het maar hier. maar jullie hebben wel een beetje gelijk, gta 4 speelt niet mega ofzo, maar hij doet het, met 17fsp. ik snap er niets van, maar het is zo. daarom wil ik graag een savegame als jullie die hebben, om op die pc gta4 te spelen. overigens, komt er wel een andere videokaart in (de 4650 dus). MAAR ALS IEMAND DUS EEN SAVEGAME HEEFT, ZOU IK DIE HEEL GRAAG WILLEN GEBRUIKEN Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 in het savegame aanvraag forum reageert niemand daarom vroeg ik het maar hier. maar jullie hebben wel een beetje gelijk, gta 4 speelt niet mega ofzo, maar hij doet het, met 17fsp. ik snap er niets van, maar het is zo. daarom wil ik graag een savegame als jullie die hebben, om op die pc gta4 te spelen. overigens, komt er wel een andere videokaart in (de 4650 dus). MAAR ALS IEMAND DUS EEN SAVEGAME HEEFT, ZOU IK DIE HEEL GRAAG WILLEN GEBRUIKEN Klik Reageren
r.deroos Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 maar daar zit geloof ik geen savegame tussen waarbij je op alle eilanden kan komen, toch? of ben ik blind Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) maar daar zit geloof ik geen savegame tussen waarbij je op alle eilanden kan komen, toch?of ben ik blind Klik en vraag het hier aan Bewerkt: 20 juni 2009 door Djmaddox Reageren
r.deroos Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 dat is het probleem. dat heb ik al gedaan, maar niemand reageert. wel zijn er al links gegeven in t topic van flitskikker, maar die werken op 1 na niet meer. jij hebt IV toch op de pc? mag ik die van jou dan niet gebruiken? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 dat is het probleem. dat heb ik al gedaan, maar niemand reageert.wel zijn er al links gegeven in t topic van flitskikker, maar die werken op 1 na niet meer. jij hebt IV toch op de pc? mag ik die van jou dan niet gebruiken? Nee, die van mij mag je niet. Reageren
r.deroos Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 mmm, oke. waarom eigenlijk niet? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 je kunt hem zelf toch ook spelen of neit dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.