Reinier93 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Heey! Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier Reageren
wupie Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Heey!Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier het moet uit Amerika komen dus dat is wel ver ik moet eens 4 weken wachten voordat ik een keer een spel had dus heb nog even geduld Reageren
Dvt Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Heey!Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier het moet uit Amerika komen dus dat is wel ver ik moet eens 4 weken wachten voordat ik een keer een spel had dus heb nog even geduld Play.com is Engels, niet Amerikaans. Het zou 7-10 dagen na aankoop moeten komen. Bewerkt: 4 maart 2009 door Dvt Reageren
Reinier93 Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Heey!Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier het moet uit Amerika komen dus dat is wel ver ik moet eens 4 weken wachten voordat ik een keer een spel had dus heb nog even geduld Play.com is Engels, niet Amerikaans. Het zou 7-10 dagen na aankoop moeten komen. Oke:P Dan komt hij vanaf morgen dus:) EDIT: Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen:) Bewerkt: 6 maart 2009 door Reinier93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.