_Night-Men_ Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 als je alle gebieden in LS verovert hebt, kunnen die gangs dan je gebied ook weer veroveren? bijv. Ballas heeft stukken gebied en die heb ik allemaal verovert, kunnen ze dan die gebieden ook weer veroveren? ook al hebben ze geen een gebied meer? Reageren
GTAspirit Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 normaal zou het dan meoten zijn dat je geen last niet meer hebt van rivaliserende bendes Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 oke bedankt dus ze kunnen mijn gebied niet meer veroveren lekker voor ze Reageren
GTAspirit Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 ja maar dan moet je ook elk gebied overgenomen hebben hé. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Tenzij je één of meerdere gebied niet voor 100% hebt veroverd. Dit kan alleen gebeuren als je een gangwar niet volledig hebt afgesloten / gewonnen. Door wasted/busted te zijn geweest tijdens een gangwar of doordat je een gebied verlaten hebt tijdens een gangwar. Anders zal je ze idd niet meer tegen komen. PS Dit is wel afhankelijk van het moment waarop jij je bevindt in de storyline. Na de Green Sabre raak je namelijk alle gebieden weer kwijt en je kan ze pas na Home Coming weer veroveren. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 ik heb ook echt elk gebied verovert van Ballas en Vagos Reageren
GTAspirit Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 dan zou je geen last moeten hebben van die ballas of vagos als je dat wel krijgt zeg je het hier even , oke,? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 ik heb geen last van ze maar heb green sabre net gedaan. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Dan zijn de gebieden ook verdwenen, waardoor je automatisch geen last meer van ze hebt. Nadat je door de overige twee steden en de woestijn bent getrokken, zul je bij de missie 'Home Coming (GTA San Andreas)' aankomen. Hierin zul je met een aantal crackdealers moeten afrekenen, waarna je de controle over Grove Street terugkrijgt. Na de missie kun je dan weer territoria overnemen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 oke bedankt iedereen! Reageren
r.deroos Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 als je alle gebieden in LS verovert hebt, kunnen die gangs dan je gebied ook weer veroveren? bijv. Ballas heeft stukken gebied en die heb ik allemaal verovert, kunnen ze dan die gebieden ook weer veroveren? ook al hebben ze geen een gebied meer? Ik heb op de ps2 bij de bootschool een grove family stukje zitten. Geen idee hoe dat daar is gekomen. Reageren
ComKwak Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) als je alle gebieden in LS verovert hebt, kunnen die gangs dan je gebied ook weer veroveren? bijv. Ballas heeft stukken gebied en die heb ik allemaal verovert, kunnen ze dan die gebieden ook weer veroveren? ook al hebben ze geen een gebied meer? Ik heb op de ps2 bij de bootschool een grove family stukje zitten. Geen idee hoe dat daar is gekomen. Heb jij dan eens een keer een tijdje van de map weggevlogen? Je hebt in ieder geval te maken met de Territory glitch. Bewerkt: 5 maart 2009 door ComKwak Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb op de ps2 bij de bootschool een grove family stukje zitten. Geen idee hoe dat daar is gekomen.Dat is een "foutje" van Rockstar in de eerste versie van het spel op de PS2. En verder geen bug dus, in de Platinum versie (PS2), xbox-versie en de PC versie is dit gebied verplaatst naar een extra gebied in Los Santos. Het is dus een foutje maar verder "heel normaal" voor de eerste Ps2 versie. PS Het was oorspronkelijk van de Vagos en wordt pas van de GSF als je het veroverd hebt. Reageren
The Hulk Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik heb op de ps2 bij de bootschool een grove family stukje zitten. Geen idee hoe dat daar is gekomen.Dat is een "foutje" van Rockstar in de eerste versie van het spel op de PS2. En verder geen bug dus, in de Platinum versie (PS2), xbox-versie en de PC versie is dit gebied verplaatst naar een extra gebied in Los Santos. Het is dus een foutje maar verder "heel normaal" voor de eerste Ps2 versie. PS Het was oorspronkelijk van de Vagos en wordt pas van de GSF als je het veroverd hebt. Het is toch ook mogelijk dat over heel GTA van die gekleurde gebieden komen? Dus ook van Triads, Da Nang boys, San Fierro Rifa enz... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Het is toch ook mogelijk dat over heel GTA van die gekleurde gebieden komen? Dus ook van Triads, Da Nang boys, San Fierro Rifa enz...Waarschijnlijk alleen als je je spel modificeert. Niet in het originele spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.