Jump to content

Gangs


_Night-Men_

Recommended Posts

Het is toch ook mogelijk dat over heel GTA van die gekleurde gebieden komen? Dus ook van Triads, Da Nang boys, San Fierro Rifa enz...
Jij bedoelt waaschijnlijk deze glitch (Territory glitch)
Daarmee verkrijg je alleen maar meer gebieden van de Ballas en de Vagos. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het raar is, maar toen ik alle gebieden had veroverd kwam er een bootje met Triads.:cab:
Waarom geloof ik niet dat dat zonder mods gebeurt is? Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het raar is, maar toen ik alle gebieden had veroverd kwam er een bootje met Triads.:cab:
Waarom geloof ik niet dat dat zonder mods gebeurt is?

Omdat het zonder mods niet kan tenzij Cabyon een fout heeft ontdekt waar wij nog nooit van gehoord hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb op de ps2 bij de bootschool een grove family stukje zitten. Geen idee hoe dat daar is gekomen.
Dat is een "foutje" van Rockstar in de eerste versie van het spel op de PS2. En verder geen bug dus, in de Platinum versie (PS2), xbox-versie en de PC versie is dit gebied verplaatst naar een extra gebied in Los Santos. Het is dus een foutje maar verder "heel normaal" voor de eerste Ps2 versie. :7

PS Het was oorspronkelijk van de Vagos en wordt pas van de GSF als je het veroverd hebt. ^_^

Die bug had ik ook ook in me vorige Gta Sa Versie :puh:

Ikzelf vond het echt leuk om nog extra territoria over te nemen. :) Op een heleboel plaatsen in San fiero waren Ballas en Vago's gangs. Ik heb ze toen allemaal veroverd!

Alleen helaas is mijn vorige versie stuk gegaan, nadat iemand hem geleend heeft.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

is er ook een manier om te zorgen dat andere Gangs hun terretorium terug krijgen terwijl je alles hebt, want ik heb al alles maar ik wil weer een gangwar dus moeten ze weer terug komen, is er een mod voor?

Link to comment
Delen op andere websites

is er ook een manier om te zorgen dat andere Gangs hun terretorium terug krijgen terwijl je alles hebt, want ik heb al alles maar ik wil weer een gangwar dus moeten ze weer terug komen, is er een mod voor?
Er is maar één manier: een nieuw spel starten. Voor een modificatie zal je je heil moeten zoeken in de Modding fora.

Uiteraard kan je ook de Territory glitch activeren. [meer informatie]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...