Megadreams Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb een legale versie van San Andreas en ik heb Vista. Als ik San Andreas op en ik kies oftewel New Game of Load Game en hij gaat het laden loopt het spel in het midden vast, san andreas werkte altijd ik herinstalleerde het spel eens omdat het vol mod stond, maar sinds toen werkte het niet meer ik heb net een nieuwe cd gekocht en installeer deze daarna en toch blijft hij vast lopen zelfs met die cd hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Je kan eensproberen je cd-rom station te bekijken. Blaas er bevoorbeeld eens een keer in,kijk of je genoeg RAM-geheugen heeft. Als je niet genoeg RAM-geheugen hebt,zal hij in dit geval mischien kunnen vastlopen. Of licht het aan de cd-rom zelf. Bij mij is het eens gebeurt met GTA LC Ik had toen ook een probleem mee dat ik niet genoeg RAM-geheugen had. MVG GTAspirit Bewerkt: 4 maart 2009 door GTAspirit Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Blaas er bevoorbeeld eens een keer in,kijk of je genoeg RAM-geheugen heeft.Als je niet genoeg RAM-geheugen hebt,zal hij in dit geval mischien kunnen vastlopen. Of licht het aan de cd-rom zelf. Kan niet aan je RAM liggen. Er is maar heel weinig RAM nodig voor het laden, het meeste merke je ingame. Dan zal het erg traag zijn en objecten laden misschien niet of heel langzaam. Je kan eensproberen je cd-rom station te bekijken. Hoe? Als San Andreas al opstart, en bij het hoofdmenu komt en dan in het midden van het laden heb je bijna niks met de CD nodig. Hij laad namelijk dan de bestanden die op je computer staan. Als je de volledige installatie hebt gedaan word er tijdens het laden al helemaal niks of amper met de CD gedaan. De CD dient ervoor dat je het spel kan opstarten, en als je minimum install gedaan hebt dat hij dan de muziek vanaf de CD laad. Bij mij is het eens gebeurt met GTA LCIk had toen ook een probleem mee dat ik niet genoeg RAM-geheugen had. LC is geen SA. In het midden word de GTA3.IMG controle gehouden, wat dus harde schijf werk is en maar heel weinig RAM. Zoals ik al eerder zei is het meeste RAM dat word gebruikt ingame. Of licht het aan de cd-rom zelf. Lijkt me niet Hij heeft het spel toch kunnen installeren? Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Er is niets aan mijn cd en normaal ook niet aan mijn laptop opeens wilde hij niet meer verder laden en loopt het spel altijd vast, daarvoor kon ik wel san andreas spelen zonder problemen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Alle files misschien helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren. Misschien helpt dat wel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Run as Administrator. =] Heb je dat nou al geprobeert? Rechtermuisknop SA icoon > Eigenschappen > Compitabiliteit > Onderaan: Uitvoeren als administrator. Een zeer onwarschijnlijke gok: GTA_SA.SET verwijder in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb alles al geprobeerd herinstalleren die .SET verwijderen enzo maar ik zal nog wat proberen, als het me lukt edit ik dit bericht wel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb alles al geprobeerd herinstalleren die .SET verwijderen enzo maar ik zal nog wat proberen, als het me lukt edit ik dit bericht wel. Dus ook al Uitvoeren als administrator? Krijg je dan als je San Andreas eerst een schermpje of je het programma wilt uitvoeren? Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Het werkt, ik heb ingesteld dat hij het als administrator moet uitvoeren en opeens werkt het terug. Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb een legale versie van San Andreas en ik heb Vista.Als ik San Andreas op en ik kies oftewel New Game of Load Game en hij gaat het laden loopt het spel in het midden vast, san andreas werkte altijd ik herinstalleerde het spel eens omdat het vol mod stond, maar sinds toen werkte het niet meer ik heb net een nieuwe cd gekocht en installeer deze daarna en toch blijft hij vast lopen zelfs met die cd hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt. hoi uhm ik heb windows xp en het is hetzelfde als hem kan iemand mij helpen Reageren
JeGe Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hoi uhm ik heb windows xp en het is hetzelfde als hem kan iemand mij helpenHeb je alle mogelijke oplossingen uit dit topic al geprobeert? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Als je San Andreas versie 2 hebt en mods installeert, werkt hij ook niet. Controleer of je geen mods geïnstalleerd hebt en verwijder ze eventueel. Mvg, Flitskikker Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hoi uhm ik heb windows xp en het is hetzelfde als hem kan iemand mij helpenJe had inderdaad al >>hier<< gemeld dat je modificaties had aangebracht. Dat kan niet met versie 2 van het spel, zoals Flitskikker zojuist gemeld had. Reageren
patboy6 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ik heb het het zelfde probleem en heb vista en V 2.0 en ik ben wezen modden xD. ik ben nu bezig met alles wat in dit topic staat en hopelijk komt het goed nu. (wel jammer van mijn save games) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.