Noviozone Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Met de NRG-500 lijk ik de te overbruggen sprongafstand net niet te willen halen. Kom doorgaans vlak voor het rode bord uit ipv erachter. Doe ik mogelijk iets fout (ik blijf uit het gras) of bied aan andere motor misschien uitkomst (sneller)? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Er zijn geen snellere motoren dan de NRG 500....... De door jou gevolgde methode is echt de juiste hoor, al is het me met een Banshee ook wel eens gelukt. Neem een zo'n lang mogelijke aanloop, blijf van het gras vandaan en stuurop het laatste moment naar het bord van de afsprong. Probeer zo lang mogelijk in de lucht te blijven door wat met je motor te "spelen" in de lucht en overbrug een zo lang mogelijke afstand. Het kan een paar keer kosten maar uiteindelijk moet het lukken Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Je moet vanaf het uiterste punt van het vliegveld beginnen. Dan neem je de aerodynamische stand aan (PS2: rechter analoge stick iets naar voren duwen. PC: Pijltje naar voren achter elkaar indrukken) en op het laatste moment insturen. Hierbij moet je het kunnen halen. NRG 500 is idd de beste motor om het mee te doen. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.