Chi Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 Ik heb weer wat (mogelijk) nieuwe informatie gevonden. Volgens een niet nader omschreven bron bevat San Andreas een soort "Spinoff" van het in-Amerika-populaire Hot 97 Radio. Dit zou betekenen dat we wederom weer zoiets als Game FM krijgen. Hier heb ik persoonlijk geen problemen mee! Het volgende probleem waar ik mee kamp is dit: Dit kwam ik ook tegen. Het is het logo van een programma (TV of Radio, niet beschreven) waarin mensen kunnen discussieren tegenover bepaalde onderwerpen. Ik weet niet zeker of dit net zoiets als Chatterbox/VCPR is, hoewel het daar ook over Discussies ging. Bovendien zijn er nog wat plaatjes verschenen van mensen in een GTA wereld die dit logo op hun T-shirt hebben. Het is duidelijk te zien dat deze foto's niet door R* zelf gemaakt zijn, want ze komen direct uit een spel en zijn op een amateuristische manier gemaakt. Echter is het geen Vice City, dus hier ga ik nog achteraan. :o Dat was het voor nu. Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 aah dat weten we dat ook weer waar haal je die informatie vandaan dan Reageren
Chi Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 van forums uit duitsland etc.... finland...gewoon goed zoeken op het internet Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 Ik vind dit er wel redelijk betrouwbaar uitzien... En er moet inderdaad weer zoiets als Chatterbox, VCPR, K-Chat komen, die waren in GTA III en VC ook briljant. Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 van forums uit duitsland etc.... finland...gewoon goed zoeken op het internet ja duitsland maak zeer goede betrouwbare en goede gta sites... Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Inderdaad. Bijna alle grote GTAwebsites zijn Duits... Weet iemand trouwens of GTAforever voorgoed plat ligt? Reageren
Joriz Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Ik heb weer wat (mogelijk) nieuwe informatie gevonden. Volgens een niet nader omschreven bron bevat San Andreas een soort "Spinoff" van het in-Amerika-populaire Hot 97 Radio. Who man! Goed gevonden. Zeker weten dat ze in San Andreas zitten. Op dat radiostation zit namelijk DJ Clue. Hij is een bekende DJ uit begin jaren 90. Ook werkt hij vaak samen met Eminem, D-12, 50 Cent, Royce Da 59 (Hij zit in GTA3 op Game Radio) en diverse andere rap groepen. Zeker weten wordt GTA San Andreas met muziek echt totaal cool! Ik kan je 99% Zeker vertellen dat Lazlow iedergeval weer meewerkt aan de volgende GTA. Wat hij doet weer ik nog niet. Maar het lijkt me logisch dat hij na 2 GTA's bij het vaste personeel hoort. Reageren
Chi Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2004 Ja ik heb zo'n gevoel dat Lazlow weer een leuk baatje bij de radio heeft.. :lol: En ik wist wel dat het een bekende DJ was.. maar DJ Clue :| cool Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 juni 2004 Rapport Geplaatst: 9 juni 2004 JAAAA!! Lazlow rocks! :lol: "Life does not have a reset-button""I know; But this show does!" *click!* Reageren
Siender Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Geplaatst: 11 juni 2004 JAAAA!! Lazlow rocks! :lol: "Life does not have a reset-button""I know; But this show does!" *click!* lazlow??? Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Geplaatst: 11 juni 2004 Lazlow... Kom op, die moet je gewoon kennen. Da's die gast van Chatterbox en Vrock! Reageren
Arjen Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Geplaatst: 22 juni 2004 WoooW. Ik lees dit nu pas. Echt goede informatie, hier heeft GTAgames nog wat aan Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Geplaatst: 22 juni 2004 Die talkshows zijn echt geweldig in GTAIII en GTA VC. Echt iets waar die oude vertrouwde GTA-humor 100% terugkomt. Ik heb er nu al zin in Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 je komt aleen niet zo makkelijk in het verhaal je moet eerst echt goed luisteren en dan lig je echt helemaal in een deuk (en lazlow heeft ook een coole stem) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.