Jump to content

SA-MP, geïnstalleerd, en toen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is een server waarvan het merendeel van jullie zegt, dat is een goede/gezellige om bij te spelen?

En hoe gaat dit in zijn werk, moet je hem nadat je hem hebt toegevoegd aan SA-MP erop inloggen na verbinden etc, hoe werkt dit?. Ik vind er nergens echt heldere info over.

Heb alles wat ik hier heb kunnen vinden gedaan verder (installeren etc).

Geplaatst:
Wat is een server waarvan het merendeel van jullie zegt, dat is een goede/gezellige om bij te spelen?

En hoe gaat dit in zijn werk, moet je hem nadat je hem hebt toegevoegd aan SA-MP erop inloggen na verbinden etc, hoe werkt dit?. Ik vind er nergens echt heldere info over.

In elke server is het anders. Soms moet je je daar verplicht registreren en naardat je de server voor de tweede keer bezoekt je verplicht moet inloggen of je kan er gewoon in zonder te registreren. Als ik wat servers zou mogen aanraden die redelijk bekend zijn zou ik kijken bij de 'official servers' die je links onderaan kan vinden, waar onder andere 'Favourites' bij staat.

Hopelijk heb je hier wat aan. ^_^

Geplaatst:

In elke server is het anders. Soms moet je je daar verplicht registreren en naardat je de server voor de tweede keer bezoekt je verplicht moet inloggen of je kan er gewoon in zonder te registreren. Als ik wat servers zou mogen aanraden die redelijk bekend zijn zou ik kijken bij de 'official servers' die je links onderaan kan vinden, waar onder andere 'Favourites' bij staat.

Hopelijk heb je hier wat aan. ^_^

Klikkende op "official" blijft het beeld blanco. Als ik een andere willekeurige server in wil eindig ik in een scherm waarop de letters "Vinewood"te zien zijn en verschijnt linksboven een status die het volgende aangeeft:

Coonecting to ... (betreffende server)

Server didn't respond, retrying

En dit na meerdere pogingen zonder resultaat.

Ik heb werkelijk geen idee wat ik fout zou moeten doen, maar misschien is het iets heel simpels :duh:

Wie weet meer?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...