Jump to content

raare stukken uit lichaam

Recommended Posts

Geplaatst:

nou, het is een beetje vaag, en heel irritant, ik heb het volgende probleem:

elke keer als ik sa speel, heeft CJ en niemand anders een soort van stukken die wegschieten uit me lichaam, hier een foto:

naamloostvj.th.jpg

wie kan mij helpen met het weghalen van deze stukken? ( ik heb neit veel verstand van computers, maar eerst ahd ik deze pc, en liep sa gewoon goed, toen heb ik een nieuwe videokaart gehaald, en afgesteld dat ie op ieder spel speelde gewoon normaal, toen deed sa het ook nog normaal, maar al een aardig tijdje gebeurt nu dit,. af en toe zie je hele grote stukken enzo, en dan is het heel vervelend om te spelen

dus wie weet de oplossing? :D

alvast bedankt

Groeten lorenzo

Geplaatst:

Zorg er ten eerste voor dat je de nieuwste drivers (stuurprogramma's) voor je grafische kaart hebt. Deze kan je het beste downloaden op de site van de fabrikant van je grafische kaart.

Ten tweede is het aan te bevelen om het configuratie-bestand van het spel te verwijderen. Deze wordt automatisch opnieuw aangemaakt zodra je het spel weer opstart en gaat spelen, maar dan wel zo dat het goed werkt voor jou PC (inclusief je nieuwe grafische kaart). Ga naar (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set. Succes ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

dankje, kheb het allebei gedaan, maar het helpt niet :N

het is deze keer wel iets minder, maar soms heeft ie ook gewoon dat die stukken er niet zijn, maar het is er nu wel

dus nog iets anders?

oke even voor duidelijkheid:

ik heb een Packard Bell computer ( slecht :7 )

Windows XP 2002 pack 3

GeForce 620 ddr2 256mb videokaart

totaal fysiek geheugen:523.764Kb

vrij geheugen:140.424Kb

maar mijn geheugengebruik is altijd boven 600 ookal heb ik niks ge-opend, ik heb in totaal 1245mb geheugengebruik

dit lijkt mij een beetje hoog

totaal fysiek geheugen:523.764Kb

vrij geheugen:140.424Kb

ik heb die drivers al geupdate, en dat bestand verwijdert maar het werkt echt niet

kunnen jullie er nu iets meer mee?

bedankt.

bewerkt:sorrie voor duppelpost was ik vergeten dat ik me bericht kon bewerken

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Dubbelpost samengevoegd.
Geplaatst:

nee werkt niet, maarjah, alsnog bedankt voor de tips. nog even wachten op misschien iemand anders die het weet dan maar.. ^_^

Geplaatst:

ik zou maar snel je temperaturen checken. Iemand voor jouw(een paar weken geleden) had hetzelfde probleem alleen dan stukken erger, hij had dus een grafische kaart die aan het koken was. Maak de akst open en haal al het stof weg, dan zal de temperatuur al drastisch lager moetne worden.

Geplaatst:

Het probleem kan ook veroorzaakt zijn doordat de ventilatiegaten van de 'kast' geblokkeerd werden door

bepaalde objecten, zoals kastjes en andere bureauspullen. Als de warme lucht geen uitweg kan vinden wil de temperatuur in je computer nog wel eens flink oplopen, wat voor conflicten met bijvoorbeeld de grafische kaart kan zorgen. Controleer dus even of de ventilatie geblokkeerd wordt door bepaalde objecten, en blaas indien nodig stof

weg die deze ventilatie kunnen belemmeren.

Geplaatst:

als ik de kast openhaal, voelt het zelfs nog vrij koel aan! maar ik zou hem zo snel mogelijk even uit elkaar halen en even stofzuiger erbij, en kwastje,, dankjewel! maar heel eerlijk gezegd denk ik dat dat het probleem niet is, want voor de rest speelt het spel heel soepel,!

Geplaatst:

Hoe wouden die problemen anders veroorzaakt worden, zulke stukken uit het lichaam wijzen gewoon naar de videokaart, die hoort deze dingen te renderen. Als iets koel aanvoelt hoeft het nog niet te betekenen dat hij oo kkoel is. Gebruik een tool zoals SIW om de temperaturen te bekiken. http://www.gtopala.com/

Geplaatst:

oke sorrie, kdacht eerlijk gezeg ddat dat er niks mee te maken kon hebben _O_ dit komt uit bij die tempratuur dingen:

naamloos435.th.png

Geplaatst:
oke sorrie, kdacht eerlijk gezeg ddat dat er niks mee te maken kon hebben _O_ dit komt uit bij die tempratuur dingen:
Die temperaturen zijn niet goed! Veelste hoog een gemiddelde pc is rond de 50 t/m 60 graden! wordt de pc warmer heb je kans dat ie vlam vat of er gewoon mee ophoud ik raad je aan ventilatiekanaaltjes te reinigen. Mocht dat nog niet genoeg zijn om in de 50 t/m 60 temperaturen zone te vallen dan raad ik je aan 2 of 1 koeler erbij te kopen!

80 graden is overigens het hoogste dat ik ooit in een pc gezien heb :puh: succes

Geplaatst:

Dat is idd veels te hoog 80 graden idle?! Hall in je kast al het stof weg of koop een neiwe koeler voor je cpu(ik neem aan dat het je cpu is die 80 graden aangeeft)

Geplaatst:

dankjewel allemaal voor het helpen. maar helaas.. is het dit keer eindelijk wel opgelost !! :tu: super temperaturen zijn een stuk gezakt, en geen rare stukken uit me lichaam meer :schater: dankjewel ! groeten lorenzo

Geplaatst:

Graag gedaan :D Wat heb je gedaan alleen ventilatiekanalen gereinigd? Of ook nieuwe koeler bij gekocht?

p.s ( ik zou om de 3 a 4 maanden ff die kanaaltjes opnieuw reinigen! Ze zitten super snel vol met stof )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...