Nissan Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Aloha, Toen ik mijn XBOX gekocht had heb ik alles ingesteld en the works. Nu, wil ik vanmiddag The Lost & Damned downloaden. Ik klik dus op de XBOX Live knop, maar dan zegt het apparaat dat volgens de Family Settings ik niet op XBOX Live mag. WTF??? Family Settings? Ik heb daar helemaal niet aangezeten voor zover ik mijn XBOX heb. In de winkel gekocht btw. Dus ik ga naar Family Settings. Daar heb je een keuze, Console Settings of XBOX Live Settings. Ik klik op XBOX Live Settings, dan komt er een schermpje dat ik daar OOK niet in kan door de Console settings. Ik probeer in de Console Settings te komen, vraagt het onding een wachtwoord dat ik nooit in heb hoeven stellen. Ik wil godverdomme The Lost & Damned kunnen downloaden! Hebben jullie een oplossing? Het liefst een legale, maar ik vertik het om een nieuwe Xdoos te halen voor iets dat mijn fout helemaal niet is. Als de manier 100% werkend is maar toch illegaal, dan PB. CG Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Lang, lang geleden, werd er een een boekje gemaakt over de 360. Dit mysterieuze boekje noemden ze: een handleiding. Hier staat veel info in voor dit soort dingen . Ontopic: probeer eens als wachtwoord 0000, als dat niet werkt kijk dan een in het mysterieuze boekje Reageren
Nissan Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Je kan alleen de knoppen X, Y, de pijltoetsen en de knoppen achter gebruiken. En denk je nou echt dat ik niet eerst in de handleiding heb gekeken? Ik kreeg 3 boekjes bij de Xdoos, alle drie doorgeslipt en niets gevonden. Reageren
stefan321 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Je kan alleen de knoppen X, Y, de pijltoetsen en de knoppen achter gebruiken.En denk je nou echt dat ik niet eerst in de handleiding heb gekeken? Ik kreeg 3 boekjes bij de Xdoos, alle drie doorgeslipt en niets gevonden. probeer het w8woord van de email adress die je bij het begin heb ingevoerd en het w8woord om op je live te komen Reageren
Nissan Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb via de XBOX website de account gemaakt voor Live. En zoals ik al zei: je kan alleen de pijltjestoetsen, X en Y, en de knoppen op de backside gebruiken voor het wachtwoord. Reageren
stefan321 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Ik heb via de XBOX website de account gemaakt voor Live.En zoals ik al zei: je kan alleen de pijltjestoetsen, X en Y, en de knoppen op de backside gebruiken voor het wachtwoord. maak dan een nieuwe live account aan -.- ZONDER WACHTWOORD EDIT: je moet wel zorgen dat je 18 jaar ben of ouder dan kan je alles al zonder in die familie settings te klote Bewerkt: 4 maart 2009 door stefan321 Reageren
Nissan Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Kun je zoiets er niet gewoon afhalen ofzo. Ik heb geen zin om al mijn Gamerpoints opnieuw te gaan verdienen alleen maar omdat die k*t Family Settings geen dienst leverd. Reageren
stefan321 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Kun je zoiets er niet gewoon afhalen ofzo. Ik heb geen zin om al mijn Gamerpointsopnieuw te gaan verdienen alleen maar omdat die k*t Family Settings geen dienst leverd. nope ben bang van niet als je niet weet of je ergens een wachtwoord ooit heb ingvult met die toetsen dan kan je hem ook niet opvragen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Neem contact op met Xbox zelf, vraag het daar.. Daar zijn ze namelijk voor, wees wel duidelijk. Je vraag moet je namelijk er echt in stampen anders snappen ze je niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.