Dvt Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Jongens ik wil een mooie glanzend zwarte case op mijn Xbox 360 laten zetten, zoals deze: Maar op de website van die case staat dat je garantie vervalt: Echter let op: omdat er schroefwerk komt kijken bij het vervangen van de case,zal de eventuele garantie op de console komen te vervallen. Maar daarna staat dan weer: NIEUW !! Bent u niet zo handig ? Wij kunnen de Case voor u monteren tegen geringe vergoeding van €5,- Met behoud van uw garantie !! Hoe kan dat dan? Hoe kunnen zij een case erop zetten met behoud van garantie, terwijl als je het zelf zou doen je sowieso je garantie kwijt bent? Of zijn die mensen gewoon afzetters? Bvd, DvT Reageren
---Elias--- Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Omdat je waarschijnlijk DIT nodig hebt om je Xbox 360 zonder brokken te openen, wat zij alleen hebben. En waarschijnlijk denken ze als je zonder dat speciale gereedschap je Xbox 360 gaat open maken, je brokken gaat maken waardoor de garantie vervalt. Of je moet dat gereedschap bestellen, maar dat zou ik NIET doen omdat zij je Xbox willen open maken voor 5€ en dat gereedschap kost 7.5€. Dus ik zou zeggen: Probeer het eerst zelf en als het niet lukt, laat hun het dan doen. Reageren
SkyChat Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Volgens mij is die Case op die foto gewoon overgespoten of het moet aan mij liggen.. ik zie beschadiging aan de lak Reageren
FerryN Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Jullie zitten allemaal fout, bij het vervangen van je kappen of open maken van je X360 zit voor een sticker met console id, deze moet je warm maken en voorzichting lospeuteren, gaat dit fout, scheurt ie of kreukelt ie, en als dit het geval is, kan je garantie vervallen, lukt je dit wel gewoon, plak je hem boven je USB slots, en dan behoud je je garantie . Gaat je X360 stuk, moet je wel je oude kist erom zetten . Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Jullie zitten allemaal fout, bij het vervangen van je kappen of open maken van je X360 zit voor een sticker met console id, deze moet je warm maken en voorzichting lospeuteren, gaat dit fout, scheurt ie of kreukelt ie, en als dit het geval is, kan je garantie vervallen, lukt je dit wel gewoon, plak je hem boven je USB slots, en dan behoud je je garantie .Gaat je X360 stuk, moet je wel je oude kist erom zetten . Dank je. Ik wou namelijk ook wat gaan 'case-modden' omdat het er echt veel vetter uitziet. Ik zat zelf meer te denken aan DIT (lekker kitch, maar duur) of ZOIETS. Ook kan je op DEZE site goed terecht. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Jullie zitten allemaal fout, bij het vervangen van je kappen of open maken van je X360 zit voor een sticker met console id, deze moet je warm maken en voorzichting lospeuteren, gaat dit fout, scheurt ie of kreukelt ie, en als dit het geval is, kan je garantie vervallen, lukt je dit wel gewoon, plak je hem boven je USB slots, en dan behoud je je garantie .Gaat je X360 stuk, moet je wel je oude kist erom zetten . Dank je. Ik wou namelijk ook wat gaan 'case-modden' omdat het er echt veel vetter uitziet. Ik zat zelf meer te denken aan DIT (lekker kitch, maar duur) of ZOIETS. Ook kan je op DEZE site goed terecht. Die eerste 2 kan ik je afraden. Die eerste heeft een vriend van mij, maar daar zie je zo alle vingervlekken op. En die zijn er redelijk lastig af te krijgen. Die 2e is fake. Die heb ik namenlijk op verschillende sites gezien en het is alleen die zwarte case met een X er uit. Er is een rode LED onder gedaan en het is bewerkt om hem mooier te laten lijken. Bovendien werkt dat met die sticker ook niet. Als die warm is plakt die namenlijk niet meer. Maar wat boeit die garantie. Een dvd drive update + een sterkere intercooler er in en je hoeft niet meer bang te zijn voor krasjes op je dvd's of RROD. Kan je er gelijk mooie lampjes bij de usb poorten zetten en er een Team Executer conectivity kit in zetten. Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Die eerste 2 kan ik je afraden. Die eerste heeft een vriend van mij, maar daar zie je zo alle vingervlekken op. En die zijn er redelijk lastig af te krijgen. Die 2e is fake. Die heb ik namenlijk op verschillende sites gezien en het is alleen die zwarte case met een X er uit. Er is een rode LED onder gedaan en het is bewerkt om hem mooier te laten lijken.Bovendien werkt dat met die sticker ook niet. Als die warm is plakt die namenlijk niet meer. Maar wat boeit die garantie. Een dvd drive update + een sterkere intercooler er in en je hoeft niet meer bang te zijn voor krasjes op je dvd's of RROD. Kan je er gelijk mooie lampjes bij de usb poorten zetten en er een Team Executer conectivity kit in zetten. Wat doet dat? Welk kut van die cases... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.