Jump to content

No Line On The Horizon

CD No Line On The Horizon  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij de nieuwe CD al?

• Ja, en hij is super!
      1
    • Ja, en hij valt wel mee
      0
    • Ja, maar hij valt tegen
      1
    • Nee, maar ik ga hem kopen
      1
    • Nee, en ik ga hem niet kopen
      12

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het nieuwe album van U2, 'No Line On The Horizon', is in Nederland al een tijdje uit, maar voor de rest van de wereld is hij pas maandag 02/03 uitgekomen. Ik heb hem nog niet, maar mijn vader gaat hem zeker kopen :Y

Het album is het nieuwe studioalbum van U2 sinds 'How To Dismantle an Atomic Bomb' uit 2004. Direct op de eerste dag dat de cd verkrijgbaar was, behaalde het de platina-status, wat inhoud dat er 60.000 exemplaren van zijn verkocht.

Gisteren op het nieuws zag ik dat U2 tijdelijk een eigen straat kreeg in NY. (bron: Klik)

Bewerkt: door Platypus
Geplaatst:
U2 blijkt niet zo populair te zijn :{

Vind je het gek,allemaal simpele zeiknummers die door iedereen de hemel ingeprezen worden.

Geplaatst:
U2 blijkt niet zo populair te zijn :{

Vind je het gek,allemaal simpele zeiknummers die door iedereen de hemel ingeprezen worden.

Smaken verschillen.

Ik vind een aantal van hun nummers wel goed, maar het nieuwe album vind ik minder. Het heeft gewoon te weinig gevoel, veel minder dan hun voorgaande werk. Ik ga er trouwens voor het gemak even vanuit dat de nieuwe singles een goed beeld schetsen van de plaat.

Geplaatst:

Ik was bang dat ik hier volledig afgebrand zou worden na mijn stem, maar dat valt héél erg mee zie ik. U2, daar heb ik echt helemaal niets mee...zoals eerder gezegd hier is het een zwaar overschatte band en al dat moralistische geneuzel van Bono maakt het er niet beter op. Nee, het nieuwe album van U2 zal ik absoluut niet aanraken.

Geplaatst:

Geweldige band en dat zeg ik niet alleen omdat ze Iers zijn. Ken vrijwel alle nummers, op hun nieuwe album na. Daarvan heb ik er een paar geluisterd en ik moet toegeven, de liedjes doen het voor mij iets minder dan voorheen.

Geplaatst:

Ik vind U2 net zoals andere hier echt zo zwaar overschat. Het is nog meer overrated dan GTA IV. Het is echt erg. Er zijn een paar nummers die wel goed zijn, maar ze zijn echt lang niet zo goed als sommige zeggen.

Geplaatst:

Overschatte band? Dat klinkt zo stom. Alsof ze eigenlijk helemaal geen goede muziek maken, maar iedereen dat maar denkt.

'Iedereen zit er helemaal naast jongens! Ze maken helemaal geen goede muziek!' :7

Commerciële band, nog zo'n term. Ik ken geen één band die niet commercieel is. Volgens mij wil elke band of artiest wel winst maken hoor.

Geplaatst:

Ik vind het echt een ongelooflijke overschatte kut band, die Bono knakker met zijn gemekker, en dan die rest van die bitches, neh, ik vind ze 10x niks.

Dat ze maar de straat geven die naar de vuilnisbelt leid, die pas goed bij ze.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het echt een ongelooflijke overschatte kut band, die Bono knakker met zijn gemekker, en dan die rest van die bitches, neh, ik vind ze 10x niks.

Dat ze maar de straat geven die naar de vuilnisbelt leid, die pas goed bij ze.

Jij vindt ze precies niet goed :7

Maar dat kan je ook op een vriendelijke manier zeggen, zodat je de fans niet kwetst (zoals ik nu :cry: )

Bewerkt: door Platypus
Geplaatst:

U2 vind ik op zich wel een paar leuke nummers hebben, zoals Pride, Vertigo, City of Blinding Lights en zo. Ook een paar nieuwe nummers van ze vind ik wel leuk klinken. Maar verder ben ik er niet zo gecharmeerd van dat ik dat album per se moet kopen of zo. En wat Bono uitspookt moet ie ook maar helemaal zelf weten.

Geplaatst:
Overschatte band? Dat klinkt zo stom. Alsof ze eigenlijk helemaal geen goede muziek maken, maar iedereen dat maar denkt.

'Iedereen zit er helemaal naast jongens! Ze maken helemaal geen goede muziek!' :7

Commerciële band, nog zo'n term. Ik ken geen één band die niet commercieel is. Volgens mij wil elke band of artiest wel winst maken hoor.

Er bestaan heus wel commerciële muziekmakers hoor. Die doen er alles voor om op televisie te komen, om-het-meeste-geld-geven-aan-goede-doelen competitie, albums uitbrengen op deadlines (met zwak resultaat als gevolg)

enz...

Geplaatst:
Er bestaan heus wel commerciële muziekmakers hoor. Die doen er alles voor om op televisie te komen, om-het-meeste-geld-geven-aan-goede-doelen competitie, albums uitbrengen op deadlines (met zwak resultaat als gevolg)

enz...

Ik ken geen één band die niet commercieel is.

TomHagen zij dat hij juist alleen commerciële bands kent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...