Jump to content

PS3 Hulp beveiligen met ww

Recommended Posts

Geplaatst:

is het mogelijk om op 1 of andere manier een pincode / slot of ww op een account te zetten (als je wil inloggen eerst bvb een 4 cijferige code invoeren) ?? het is erg dringend omdat mijn broer zo thuis komt (vrijdag) en totaal verslaafd raakt op mijn ps3 aan cod5 zombies afknallen..

als het niet mogelijk om op het acc een password te zetten kan het dan evt. op een game (voordat je de game start ww invoeren???)

alvast heel erg bedankt~!!!!!!!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)
is het mogelijk om op 1 of andere manier een pincode / slot of ww op een account te zetten (als je wil inloggen eerst bvb een 4 cijferige code invoeren) ?? het is erg dringend omdat mijn broer zo thuis komt (vrijdag) en totaal verslaafd raakt op mijn ps3 aan cod5 zombies afknallen..

als het niet mogelijk om op het acc een password te zetten kan het dan evt. op een game (voordat je de game start ww invoeren???)

dat is wel mogelijk geef me even en dan zoek ik het uit want ik heb het al gezien

edit

ga naar instellingen

ga naar beveiliging instellingen

wachtwoord wijzigen dat is 0000

en dan kun je je eigen wachtwoord intoetsen

als je nog vragen heb pm me dan even

Bewerkt: door wupie

Je kan 'parental control' aanzetten. Als je dit op 1 instelt, kan je geen games meer spelen, behalve misschien games met een hele lage rating, dit is te zien in de handleiding van de game. Daar staat het oudertoezicht-level. Om dit te doen stel je eerst een paswoord in, en dan zet je de 'parental control' functie aan. Je broertje kan dit alleen uitzetten als hij het wachtwoord weet. Hij kan dan dus geen games spelen. :7

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik geloof van niet dat het kan. Je kunt wel bijvoorbeeld het ouderlijk toezicht veranderen zodat je niet meer CoD kunt spelen, en dan ook het wachtwoord veranderen zodat jouw broer dat niet kan veranderen. En als jij dan weer aan de beurt bent, dan verander je het ouderlijk toezicht gewoon weer naar uit.

Geplaatst:

dat is wel mogelijk geef me even en dan zoek ik het uit want ik heb het al gezien

edit

ga naar instellingen

ga naar beveiliging instellingen

wachtwoord wijzigen dat is 0000

en dan kun je je eigen wachtwoord intoetsen

als je nog vragen heb pm me dan even

deze is van de parental beveiliging maar dan kan je alsnog gewoon de game starten of inloggen..

oke bedankt, werkt dit voor elk account?

zie het al :puh: ja dus..

bedankt voor julie hulp, hij mag wel een keer afkicken :puh:

Bewerkt: door Maikle
oke bedankt, werkt dit voor elk account?

zie het al :puh: ja dus..

bedankt voor julie hulp, hij mag wel een keer afkicken :puh:

Volgensmij wel. Dat moet je even testen of hij voor elk account kan.

Edit: Ow heb ff het hele bericht niet gelezen.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:

bedankt voor deze súper snelle hulp.. ik ken geeneen forum waar de mensen zo actief zijn :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...