Sublime Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 is het mogelijk om op 1 of andere manier een pincode / slot of ww op een account te zetten (als je wil inloggen eerst bvb een 4 cijferige code invoeren) ?? het is erg dringend omdat mijn broer zo thuis komt (vrijdag) en totaal verslaafd raakt op mijn ps3 aan cod5 zombies afknallen.. als het niet mogelijk om op het acc een password te zetten kan het dan evt. op een game (voordat je de game start ww invoeren???) alvast heel erg bedankt~!!!!!!!!!!! Reageren
wupie Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) is het mogelijk om op 1 of andere manier een pincode / slot of ww op een account te zetten (als je wil inloggen eerst bvb een 4 cijferige code invoeren) ?? het is erg dringend omdat mijn broer zo thuis komt (vrijdag) en totaal verslaafd raakt op mijn ps3 aan cod5 zombies afknallen..als het niet mogelijk om op het acc een password te zetten kan het dan evt. op een game (voordat je de game start ww invoeren???) alvast heel erg bedankt~!!!!!!!!!!! dat is wel mogelijk geef me even en dan zoek ik het uit want ik heb het al gezien edit ga naar instellingen ga naar beveiliging instellingen wachtwoord wijzigen dat is 0000 en dan kun je je eigen wachtwoord intoetsen als je nog vragen heb pm me dan even Bewerkt: 4 maart 2009 door wupie Reageren
Velaro Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) is het mogelijk om op 1 of andere manier een pincode / slot of ww op een account te zetten (als je wil inloggen eerst bvb een 4 cijferige code invoeren) ?? het is erg dringend omdat mijn broer zo thuis komt (vrijdag) en totaal verslaafd raakt op mijn ps3 aan cod5 zombies afknallen..als het niet mogelijk om op het acc een password te zetten kan het dan evt. op een game (voordat je de game start ww invoeren???) alvast heel erg bedankt~!!!!!!!!!!! Je kan 'parental control' aanzetten. Als je dit op 1 instelt, kan je geen games meer spelen, behalve misschien games met een hele lage rating, dit is te zien in de handleiding van de game. Daar staat het oudertoezicht-level. Om dit te doen stel je eerst een paswoord in, en dan zet je de 'parental control' functie aan. Je broertje kan dit alleen uitzetten als hij het wachtwoord weet. Hij kan dan dus geen games spelen. Bewerkt: 4 maart 2009 door Velaro Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik geloof van niet dat het kan. Je kunt wel bijvoorbeeld het ouderlijk toezicht veranderen zodat je niet meer CoD kunt spelen, en dan ook het wachtwoord veranderen zodat jouw broer dat niet kan veranderen. En als jij dan weer aan de beurt bent, dan verander je het ouderlijk toezicht gewoon weer naar uit. Reageren
Sublime Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 is het mogelijk om op 1 of andere manier een pincode / slot of ww op een account te zetten (als je wil inloggen eerst bvb een 4 cijferige code invoeren) ?? het is erg dringend omdat mijn broer zo thuis komt (vrijdag) en totaal verslaafd raakt op mijn ps3 aan cod5 zombies afknallen..als het niet mogelijk om op het acc een password te zetten kan het dan evt. op een game (voordat je de game start ww invoeren???) alvast heel erg bedankt~!!!!!!!!!!! dat is wel mogelijk geef me even en dan zoek ik het uit want ik heb het al gezien edit ga naar instellingen ga naar beveiliging instellingen wachtwoord wijzigen dat is 0000 en dan kun je je eigen wachtwoord intoetsen als je nog vragen heb pm me dan even deze is van de parental beveiliging maar dan kan je alsnog gewoon de game starten of inloggen.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Zet de ouderlijke toezicht dan op een heel laag cijfer. Reageren
Sublime Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) oke bedankt, werkt dit voor elk account? zie het al ja dus.. bedankt voor julie hulp, hij mag wel een keer afkicken Bewerkt: 4 maart 2009 door Maikle Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) oke bedankt, werkt dit voor elk account?zie het al ja dus.. bedankt voor julie hulp, hij mag wel een keer afkicken Volgensmij wel. Dat moet je even testen of hij voor elk account kan. Edit: Ow heb ff het hele bericht niet gelezen. Bewerkt: 4 maart 2009 door Zaahed Reageren
Sublime Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 bedankt voor deze súper snelle hulp.. ik ken geeneen forum waar de mensen zo actief zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.