Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) eay, Weet iemand hoe je de /admin command maakt?? ik heb geen flauw idee hoe je een cmd players kan laten checken op admin ofzo wie o wie!? Bewerkt: 4 maart 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Uh, ik dacht dat ik een beginner was? maarja: if(strcmp("/admin", cmdtext, true) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { //Command return 1; } Bewerkt: 4 maart 2009 door Remi-X Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Uh, ik dacht dat ik een beginner was? maarja: Bedoel je dat sarcastisch?? Edit: wie heeft een werkende cmd? Bewerkt: 4 maart 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Uh neej, ik ben echt een beginner. En ik dacht dat jij wel wat gevorderder was. k script nog net een maandje, jij volgens mij al even een stuk langer? Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Hij bedoelt dat als je /admins doet, je een lijst krijgt met alle admins die online zijn ... Ik geloof dat het zoiets was: dcmd_admins(playerid, params[]) { #pragma unused params SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "** Listing Currently Online Admins **"); for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(i, pName, sizeof(pName); format(string, sizeof(string), "** Admin: %s", pName); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } } return 1; } Edit: Dit is dus in dcmd, maar ik denk dat hiet niet zo moeilijk is om het aan te passen naar een "gewoon" cmd. Bewerkt: 4 maart 2009 door Big Boss Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Hij bedoelt dat als je /admins doet, je een lijst krijgt met alle admins die online zijn ... ja dat bedoel ik thnx BigBoss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.