Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) eay, Weet iemand hoe je de /admin command maakt?? ik heb geen flauw idee hoe je een cmd players kan laten checken op admin ofzo wie o wie!? Bewerkt: 4 maart 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Uh, ik dacht dat ik een beginner was? maarja: if(strcmp("/admin", cmdtext, true) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { //Command return 1; } Bewerkt: 4 maart 2009 door Remi-X Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Uh, ik dacht dat ik een beginner was? maarja: Bedoel je dat sarcastisch?? Edit: wie heeft een werkende cmd? Bewerkt: 4 maart 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Uh neej, ik ben echt een beginner. En ik dacht dat jij wel wat gevorderder was. k script nog net een maandje, jij volgens mij al even een stuk langer? Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Hij bedoelt dat als je /admins doet, je een lijst krijgt met alle admins die online zijn ... Ik geloof dat het zoiets was: dcmd_admins(playerid, params[]) { #pragma unused params SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "** Listing Currently Online Admins **"); for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(i, pName, sizeof(pName); format(string, sizeof(string), "** Admin: %s", pName); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } } return 1; } Edit: Dit is dus in dcmd, maar ik denk dat hiet niet zo moeilijk is om het aan te passen naar een "gewoon" cmd. Bewerkt: 4 maart 2009 door Big Boss Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Hij bedoelt dat als je /admins doet, je een lijst krijgt met alle admins die online zijn ... ja dat bedoel ik thnx BigBoss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen