Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie van haar? :puh:

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst:

Knap meisje, maar erg druk, maar daar kan ze ook niks aan doen. Haar voor gek zetten is dan ook dom :Y

Geplaatst:
Haar voor gek zetten is dan ook dom :Y

Ik weet het niet hoor maar volgens mij zet zij echt zichelf voor gek. Wie gaat er dan ook zo praten? :7

Maarja, beetje overbodig topic over alleen zo'n (lekker) meisje. :bonk:

Geplaatst:

Volgens mij is ze een beetje simpel? Of ze wilt wat aandacht trekken..

Hoe het ook zit als ouder had ik haar onmiddelijk het gesticht in gegooid.. ^_^

Geplaatst:

Hihi de Boxxy hype. Ze staat niet voor niks in Superchick, want na een paar keer kijken moet ik ze gelijk geven: she's hot. Vooral wanneer ze dat papiertje voor haar hoofd doet: lol!

791pxffruustrationboxxy.jpg

:)

Geplaatst:
Knap meisje, maar erg druk, maar daar kan ze ook niks aan doen. Haar voor gek zetten is dan ook dom :Y

Dat zie je een beetje verkeerd. Volgens mij zet ze haar zelf voor gek om wat aandacht te krijgen als ik zo kijk naar de comments. ;) Misschien heb ik het mis, maar het komt een beetje over alsof ze het allemaal zit te faken. Verder ook heel erg dom en snap niet precies wat er zo leuk aan is.

Geplaatst:

Ze heeft iets, dat ik nog meer videos van haar wil kijken... :7

Geplaatst:

Niet lelijk, maar die make-up, bah, zonder make-up zou ze er al een heel stuk beter uitzien.

En dan haar gedrag, tering, wat is die druk zeg, en ze heeft een bugsbunny accent ofzo :schater:

Geplaatst:

Ik word er eerlijk gezegd gek van...:7 Dit filmpje is wel leuk, het duurt maar 4 seconden. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...