Jump to content

Geluid valt steeds weg


vw53steven

Recommended Posts

Hee iedereen

Als ik SA laad en ik type de weer cheat in van het onweer en regen dan valt soms m'n geluid weg. En dat is alleen van het spel want andere geluiden van m'n PC werken gewoon dan nog wel. Het geluid valt dan tijdelijk weg en na ongeveer 5 sec. heb ik weer geluid. En dat is alleen het geval als ik die weer cheat in toets. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of wat de oorzaak is? hebben meerdere forum leden dit ook wel eens?

Gr. Steven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel vreemd, maar het spel is niet gemaakt op cheats. Daarom kan het dus zijn dat het geluid door die cheat plots wegvalt.

Om welke code gaat het trouwens?

Kan het niet aan liggen. De geluid engine staat los vn codes.

Hallo

Ik heb dit al eens meegemaakt, maar je moet gwn terug die weer cheat invoeren.

Dit is een bugg, wil je het zelfde wat hier staat ,in het bug topic zetten A.U.B.

mvg GTAspirit

Nop, is geen bug. Hier is meestal wel oplossing voor te geven namelijk, voor een bug niet.

KLIK, hier zie je hoe je het misschien op zou kunnen lossen. Dit is namelijk meestal wel het geval.

Als het nog niet opgelost is moet je het maar even laten weten, dan ga ik wat verder voor je zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel vreemd, maar het spel is niet gemaakt op cheats. Daarom kan het dus zijn dat het geluid door die cheat plots wegvalt.

Om welke code gaat het trouwens?

Kan het niet aan liggen. De geluid engine staat los vn codes.

Hallo

Ik heb dit al eens meegemaakt, maar je moet gwn terug die weer cheat invoeren.

Dit is een bugg, wil je het zelfde wat hier staat ,in het bug topic zetten A.U.B.

mvg GTAspirit

Nop, is geen bug. Hier is meestal wel oplossing voor te geven namelijk, voor een bug niet.

KLIK, hier zie je hoe je het misschien op zou kunnen lossen. Dit is namelijk meestal wel het geval.

Als het nog niet opgelost is moet je het maar even laten weten, dan ga ik wat verder voor je zoeken.

Ik heb het programma gedownload en snap wel hoe het werkt maar kom niet verder want ik moet me registreren en ik heb de code niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Registreren? Op die site die ik je gaf?

Je moet gewoon zoeken op EAX.DLL, dan krijg je 1 resultaat. Klik daarop en je download het. Pak dan dat RAR bestand uit met WINRAR. Als er bij winrar staat dat je moet registreren klik je dat gewoon weg, je kan het gewoon gebruiken. Uitpakken dus, EAX.DLL vervangen met die in de SA hoofdmap staat. En dan:

Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer.

Dus, je gaat naar start, dan klik je op 'Uitvoeren', daar typ je dan 'dxdiag' en dan op 1 of 2 zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Registreren? Op die site die ik je gaf?

Je moet gewoon zoeken op EAX.DLL, dan krijg je 1 resultaat. Klik daarop en je download het. Pak dan dat RAR bestand uit met WINRAR. Als er bij winrar staat dat je moet registreren klik je dat gewoon weg, je kan het gewoon gebruiken. Uitpakken dus, EAX.DLL vervangen met die in de SA hoofdmap staat. En dan:

Als er nog iemand last heeft van geluids problemen, download de eax.dll in die link die ik gaf, onderaan in deze post. En dan Start - Uitvoeren - dxdiag - en zet geluid 1 en 2 op basis versnelling, en totaal geen geluids problemen meer.

Dus, je gaat naar start, dan klik je op 'Uitvoeren', daar typ je dan 'dxdiag' en dan op 1 of 2 zetten.

Al je instructies gevolgt en alles werkt nu, geen geluids problemen meer. Bedankt! :tu:

Gr. Steven ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...