GTA Haas Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Citroën zegt dat ze de GT in productie gaan nemen! De auto was in Parijs te bewonderen, en vandaag maakte Vincent Besson van Citroën bevestigd dat er wel maximaal 20 stuks worden gebouwd. De Citroën GT was speciaal ontworpen voor het spel Gran Turismo 5 voor de PlayStation 3. De auto is eigenlijk niet bedoeld om in productie te worden genomen, maar het volk heeft gezegd dat ze de GT in productie moeten nemen. Citroën zal waarschijnlijk bij Ford of General Motors een V8 gaan kopen. Heerlijk motortje erin! ^^ Ik vind de auto zelf érg mooi, ik heb nooit wat aan Citroën gevonden. Maar deze is echt mooi en sportief, respect voor ze! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 wow... ziet er schitterend uit. wel vet dat ze het in productie nemen maar ik denk niet dat veel mensen het gaan kopen want ik verwacht dat het heel duur word Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 wow... ziet er schitterend uit. wel vet dat ze het in productie nemen maar ik denk niet dat veel mensen het gaan kopen want ik verwacht dat het heel duur word 20 stuks is niet veel, die raken ze nog wel kwijt aan een stel rijkaards. Ik vind het design wel strak, lijkt een beetje op een concept-car die nooit in productie wordt genomen. Ziet er erg indrukwekkend uit, jammer dat ik er hoogstwaarschijnlijk nooit een op de weg tegenkom. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Leuk! 20 stuks is wel weinig, maar ik vind het mooi dat de GT in productie gaat. En omdat er maar weinig gemaakt worden, zal er wel een flink prijskaartje aan hangen. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik zat heel even na te denken over GTA IV, omdat daar ook veel wagens met ''GT'' voorkomen . Respect voor Citroën voor het uitbrengen van de eerste auto vanwaar ik flink onder de indruk van ben, aangezien Citroën meestal niks anders dan troep produceerd. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik vind het maar een lelijk ding Ik zeg altijd maar, ik heb mijn Citroëns altijd waar ze thuishoren, in mijn limonade. Reageren
ComKwak Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik vind het maar een lelijk ding Ik zeg altijd maar, ik heb mijn Citroëns altijd waar ze thuishoren, in mijn limonade. Je bent niet de enige hoor... ik vind het maar op een melkkrat lijken Reageren
Bossinkje Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Waarom zit iedereen hier Citroën zo af te kraken? Een Citroën rijdt best fijn, en ze hebben genoeg mooie auto's geproduceerd. Nou moet ik ook wel toegeven dat niet alle Citroëns even mooi zijn. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Waarom zit iedereen hier Citroën zo af te kraken? Een Citroën rijdt best fijn, en ze hebben genoeg mooie auto's geproduceerd. Nou moet ik ook wel toegeven dat niet alle Citroëns even mooi zijn. Kijk jij bent een Citroën fan, jij vind dat afkraken. Maar dat is hun mening over de auto, er zijn genoeg mensen die deze auto érg mooi vinden. Zoals ik. Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Ik hou niet eigenlijk van het merk: Citroen maar deze is wel erg mooi! Wat is zijn topsnelheid? En hoeveel PK heeft hij? Bewerkt: 5 maart 2009 door Zaahed Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik. Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik. Hoe bedoel je heeft hij geen Airbags ofzo dat hij onveilig is? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik. Hoe bedoel je heeft hij geen Airbags ofzo dat hij onveilig is? Volgens mij geen één airbag... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik hou niet eigenlijk van het merk: Citroen maar deze is wel erg mooi!Wat is zijn topsnelheid? En hoeveel PK heeft hij? Dat is niet van belang. De Ford GT heeft veel PK's maar is een n00b-auto als het moet sturen... Ik vind die auto wel mooi, maar wie koopt die dingen nou? Sportwagens worden bijna niet verkocht joh, enkel rijke mensen kunnen zo'n ding permiteren, en dan nog is het geldverspilling... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.