Jump to content

Citroën GT gaat in productie!


GTA Haas

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    18

  • Zaahed

    13

  • De Stofzuiger

    12

  • Bossinkje

    5

Mooie, futuristische wagen :tu:

citroën%20gt%2002.jpg

610x.jpg

Waarschijnlijk zal ie wel nog een beetje veranderen, want zo'n "scherpe" achterkant geraakt denk ik nooit goedgekeurd :D

Hij gaat een V8 van Ford of GM krijgen, belooft dus veel qua geluid :)

Ik kijk er naar uit :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou niet eigenlijk van het merk: Citroen maar deze is wel erg mooi!

Wat is zijn topsnelheid?

En hoeveel PK heeft hij?

Dat is niet van belang. De Ford GT heeft veel PK's maar is een n00b-auto als het moet sturen...:)

Ik vind die auto wel mooi, maar wie koopt die dingen nou? Sportwagens worden bijna niet verkocht joh, enkel rijke mensen kunnen zo'n ding permiteren, en dan nog is het geldverspilling...:Y

De GT stuurt anders veel beter als de meeste Amerikaanse auto's. Maar de GT is niet eens Amerikaans, alleen de motor is echt Amerikaans, de rest van de auto (het chassis, de remmen, de ophanging) komt van de rest van de merken van het Ford Concern (denk aan Aston Martin), maar ook daarbuiten.

Vind het overigens suf dat ze er een Amerikaanse V8 in gaan doen.... Waarom geen smeuïge Franse V6 met een automaat.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou niet eigenlijk van het merk: Citroen maar deze is wel erg mooi!

Wat is zijn topsnelheid?

En hoeveel PK heeft hij?

Dat is niet van belang. De Ford GT heeft veel PK's maar is een n00b-auto als het moet sturen...:)

Ik vind die auto wel mooi, maar wie koopt die dingen nou? Sportwagens worden bijna niet verkocht joh, enkel rijke mensen kunnen zo'n ding permiteren, en dan nog is het geldverspilling...:Y

Ik ben wel een beetje met je eens. Sport auto's verkopen niet zo goed. En inderdaad kunnen meestal dan rijke mensen zo auto kopen. Maar ja zo auto is bedoelt om een keer wanneer de zon schijnt en het niet regent er lekker hard in rijden voor de lol even gewoon ergens naar toe gaan en kijken of de mensen naar je auto kijken. Maar ik had wel de binnenkant iets anders verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou niet eigenlijk van het merk: Citroen maar deze is wel erg mooi!

Wat is zijn topsnelheid?

En hoeveel PK heeft hij?

Dat is niet van belang. De Ford GT heeft veel PK's maar is een n00b-auto als het moet sturen...:)

Ik vind die auto wel mooi, maar wie koopt die dingen nou? Sportwagens worden bijna niet verkocht joh, enkel rijke mensen kunnen zo'n ding permiteren, en dan nog is het geldverspilling...:Y

Ik ben wel een beetje met je eens. Sport auto's verkopen niet zo goed. En inderdaad kunnen meestal dan rijke mensen zo auto kopen. Maar ja zo auto is bedoelt om een keer wanneer de zon schijnt en het niet regent er lekker hard in rijden voor de lol even gewoon ergens naar toe gaan en kijken of de mensen naar je auto kijken. Maar ik had wel de binnenkant iets anders verwacht.

Dure sportauto's verkopen minder goed, daar heb je gelijk in. Maar zou je een mooie en een betaalbare sportauto maken, dan heb je waarschijnlijk wel meer klanten. ;) Tijdens de regen is ook wel mooi rijden, lekker slippen over het circuit. :):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou niet eigenlijk van het merk: Citroen maar deze is wel erg mooi!

Wat is zijn topsnelheid?

En hoeveel PK heeft hij?

Dat is niet van belang. De Ford GT heeft veel PK's maar is een n00b-auto als het moet sturen...:)

Ik vind die auto wel mooi, maar wie koopt die dingen nou? Sportwagens worden bijna niet verkocht joh, enkel rijke mensen kunnen zo'n ding permiteren, en dan nog is het geldverspilling...:Y

Ik ben wel een beetje met je eens. Sport auto's verkopen niet zo goed. En inderdaad kunnen meestal dan rijke mensen zo auto kopen. Maar ja zo auto is bedoelt om een keer wanneer de zon schijnt en het niet regent er lekker hard in rijden voor de lol even gewoon ergens naar toe gaan en kijken of de mensen naar je auto kijken. Maar ik had wel de binnenkant iets anders verwacht.

Dure sportauto's verkopen minder goed, daar heb je gelijk in. Maar zou je een mooie en een betaalbare sportauto maken, dan heb je waarschijnlijk wel meer klanten. ;) Tijdens de regen is ook wel mooi rijden, lekker slippen over het circuit. :):puh:

Ja, als de prijd rond de $1.000.000 kost dan moet je hem $500.000 maken. Dan komen er meer klanten ja. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er worden maar 20 gemaakt,de meesten gaan wss toch naar Abu Dhabi,Dubai enzovoort. Die rijke olie sjeiks hebben miljarden euro's,die boeien het die dat het niet 1000.000 kost i.p.v. 500.000.

Bewerkt: door phantom
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in mijn leven een hoop lelijke auto's voorbij zien komen, maar dit slaat echt alles.

Nu moet ik ook toegeven dat ik nog nooit een mooie Citroën heb gezien. Net als dat ik nog nooit een mooie Renault heb gezien. 2 automerken waar je mij nooit in zult zien rijden.

Ik had liever gezien dat de Chrysler ME four-twelve in productie genomen zou worden. Dát is pas een mooie sportwagen. Net zo snel als de geilste auto van de wereld: De Bugatti Veyron. Maar genoeg over mooie auto's.

Deze auto krijgt van mij een, uhhm, 5. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in mijn leven een hoop lelijke auto's voorbij zien komen, maar dit slaat echt alles.

Nu moet ik ook toegeven dat ik nog nooit een mooie Citroën heb gezien. Net als dat ik nog nooit een mooie Renault heb gezien. 2 automerken waar je mij nooit in zult zien rijden.

Ik had liever gezien dat de Chrysler ME four-twelve in productie genomen zou worden. Dát is pas een mooie sportwagen. Net zo snel als de geilste auto van de wereld: De Bugatti Veyron. Maar genoeg over mooie auto's.

Deze auto krijgt van mij een, uhhm, 5. ^_^

Van mij krijgt die auto een 8 voor een sport auto.

Voor veiligheid een 3.

Daar moeten ze nog iets aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in mijn leven een hoop lelijke auto's voorbij zien komen, maar dit slaat echt alles.

Nu moet ik ook toegeven dat ik nog nooit een mooie Citroën heb gezien. Net als dat ik nog nooit een mooie Renault heb gezien. 2 automerken waar je mij nooit in zult zien rijden.

Ik had liever gezien dat de Chrysler ME four-twelve in productie genomen zou worden. Dát is pas een mooie sportwagen. Net zo snel als de geilste auto van de wereld: De Bugatti Veyron. Maar genoeg over mooie auto's.

Deze auto krijgt van mij een, uhhm, 5. ^_^

De geilste auto vind ik de SLR! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik.

Evenveel waard als een Reventon? Laat me niet lachen... :schater: Een Reventon is veeeel meer waard, sirieus veel meer waard ;) Bovendien moet het concept model eerste aangepast worden voor dat de auto werkelijk in productie kan gaan, dan is hij wel veilig. :)

Bovendien een erg mooie auto die zeker in productie mag gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

...

Van mij krijgt die auto een 8 voor een sport auto.

Voor veiligheid een 3.

Daar moeten ze nog iets aan doen.

Hoe weet jij nou hoe veilig die is?

Ik had net gehoord dat het niet veilig is en dat er geen Airbags inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Van mij krijgt die auto een 8 voor een sport auto.

Voor veiligheid een 3.

Daar moeten ze nog iets aan doen.

Hoe weet jij nou hoe veilig die is?

Ik had net gehoord dat het niet veilig is en dat er geen Airbags inzitten.

Airbags, als je met dat ding met 250 km/u tegen een muur rijd gaan die airbags je echt niet helpen he.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...