Jump to content

Citroën GT gaat in productie!


GTA Haas

Recommended Posts

...

...

...

Ik had net gehoord dat het niet veilig is en dat er geen Airbags inzitten.

Over de veiligheid is niks bekent,dat er geen airbags inzitten volgens mij ook niet.

...

...

,,,

...

Airbags, als je met dat ding met 250 km/u tegen een muur rijd gaan die airbags je echt niet helpen he.

Jawel hoor,anders kan je te ver naar voren buigen en een soort van whiplash krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    18

  • Zaahed

    13

  • De Stofzuiger

    12

  • Bossinkje

    5

Airbags, als je met dat ding met 250 km/u tegen een muur rijd gaan die airbags je echt niet helpen he.

Jawel hoor,anders kan je te ver naar voren buigen en een soort van whiplash krijgen.

Met 250km/u ben je morsdood.

Link to comment
Delen op andere websites

...

...

Met 250km/u ben je morsdood.

Waarschijnlijk wel,maar je het met airbags toch een (grotere) kans om te overleven(al blijft hij heel erg klein.).

Dat is wel, maar hoevel procent meer kans? %5 :)

Link to comment
Delen op andere websites

kijk aan, altijd leuk dat er zo'n bijzondere ride in productie genomen wordt... alleen zullen de prijzen vrij hoog zijn denk ik, al staat citroën niet echt bekend om sportwagens... ben benieuwd of hij goed zal verkopen!

Link to comment
Delen op andere websites

kijk aan, altijd leuk dat er zo'n bijzondere ride in productie genomen wordt... alleen zullen de prijzen vrij hoog zijn denk ik, al staat citroën niet echt bekend om sportwagens... ben benieuwd of hij goed zal verkopen!

Inderdaad als ik aan Citroen denk dan denk ik aan slechte/lelijke auto's. Hoewel sommige wel meevallen en sommige best mooi zijn zoals die GT.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik.

Evenveel waard als een Reventon? Laat me niet lachen... :schater: Een Reventon is veeeel meer waard, sirieus veel meer waard ;) Bovendien moet het concept model eerste aangepast worden voor dat de auto werkelijk in productie kan gaan, dan is hij wel veilig. :)

Bovendien een erg mooie auto die zeker in productie mag gaan!

Je sig heeft stijl. Nice man!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik.

Evenveel waard als een Reventon? Laat me niet lachen... :schater: Een Reventon is veeeel meer waard, sirieus veel meer waard ;) Bovendien moet het concept model eerste aangepast worden voor dat de auto werkelijk in productie kan gaan, dan is hij wel veilig. :)

Bovendien een erg mooie auto die zeker in productie mag gaan!

Je sig heeft stijl. Nice man!

Voor deze opmerking kan je hem ook een PB sturen of één reactie in z'n profiel zetten hoor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Airbags, als je met dat ding met 250 km/u tegen een muur rijd gaan die airbags je echt niet helpen he.

Jawel hoor,anders kan je te ver naar voren buigen en een soort van whiplash krijgen.

Met 250km/u ben je morsdood.

Wie zegt dat je met 250 km/h een ongeluk krijgt? Als het met iets mindere snelheid is had die airbag toch nog nut gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

@ zaahed;

ach, ik heb citroën altijd al wel een mooie en stijlvolle auto gevonden! maar dat is ieders mening op zich!

denk wel dat de gt comfort zal hebben... het is en blijft een citroën! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm wel mooi, maar om als productie model, nee. Daarvoor is hij te extreem. Ik denk dat ie ongeveer even veel gaat kosten als een Lamborghini Reventon. Die is ook zeer exclusief, en ik denk ook ongeveer te zelfde prestaties. En het porductiemodel gaat echt nooit zo worden, dit is gewoon niet veilig en handig voor het dagelijks gebruik.

Evenveel waard als een Reventon? Laat me niet lachen... :schater: Een Reventon is veeeel meer waard, sirieus veel meer waard ;) Bovendien moet het concept model eerste aangepast worden voor dat de auto werkelijk in productie kan gaan, dan is hij wel veilig. :)

Bovendien een erg mooie auto die zeker in productie mag gaan!

Je sig heeft stijl. Nice man!

Ja maar zijn sig rijdt niet hoor en vooral niet als een Citroen GT. :7

Maar hoeveel pk heeft nou die auto!

En wat is zijn Topsnelheid. :eten: :eten: :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Net zo snel als de geilste auto van de wereld: De Bugatti Veyron. Maar genoeg over mooie auto's.

De Veyron is IMO net zo geil als een rijpe dame van 60+, ik vind het indrukwekkend dat 'ie zo snel is maar hij ziet er niet uit en hij is zo ongeloofelijk zwaar.

De geilste auto vind ik de SLR! :D

Agree, dat geluid alleen al.. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanmiddag even een AutoWeek gekocht, waar ook de Citroën GT in staat. En toen zag ik de achterkant pas voor het eerst. En die vind ik dus niet mooi. Ik hoop dat ze die nog wel gaan veranderen ofzo, want die achterkant lijkt me ook een klein beetje gevaarlijk. Zo'n uitstekend ding erop. Moet waarschijnlijk de spoiler voorstellen, of zo iets dergelijks. Maar mooi? Nee, niet echt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanmiddag even een AutoWeek gekocht, waar ook de Citroën GT in staat. En toen zag ik de achterkant pas voor het eerst. En die vind ik dus niet mooi. Ik hoop dat ze die nog wel gaan veranderen ofzo, want die achterkant lijkt me ook een klein beetje gevaarlijk. Zo'n uitstekend ding erop. Moet waarschijnlijk de spoiler voorstellen, of zo iets dergelijks. Maar mooi? Nee, niet echt...

Heb jij een foto van de achterkant. Ik wil wel is de achterkant zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...