De Stofzuiger Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) ... Heb jij een foto van de achterkant. Ik wil wel is de achterkant zien. *Plaatje verwijderd omdat er een spam link in kwam.* Dat was dan 5 seconden Google. Bewerkt: 13 maart 2009 door phantom Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Nou ik vind die achterkant wel mooi. Of komt dat nou omdat het van een game is. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Hier nog een andere foto van de achterkant..Niet echt mooi vind ik. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Hier nog een andere foto van de achterkant..Niet echt mooi vind ik. Nee, als je er met een brommer tegenaan rijd geeft dat niet zo'n geweldig gevoel. Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Van welke game? Gran Turismo, voor de Playstation 3. Hier nog een andere foto van de achterkant..Niet echt mooi vind ik.[Fotocensuur ] Als die deuren omhoog gaan vind ik het niet echt mooi Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Gran Turismo, voor de Playstation 3.Als die deuren omhoog gaan vind ik het niet echt mooi Dat plaatje dat ik liet zien was niet van GT5. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Gran Turismo, voor de Playstation 3.Als die deuren omhoog gaan vind ik het niet echt mooi Dat plaatje dat ik liet zien was niet van GT5. Dat hoeft ook niet per-se. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Dat hoeft ook niet per-se. Weet je wel waar het over gaat? Ik poste een concept plaatje,Zaahed zij dat het van een game is(althans,zo komt die post over) en ik vraag van welke game,TahR78 zegt dat hij van GT5 komt en ik zij van niet. Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik zei ' Of kom dat nou omdat het van een game is '. Die plaatje lijkt van een game maar ik zou niet weten welke. De achterkant in het echt is niet mooi in game valt het best mee maar in het echt niet. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Dat hoeft ook niet per-se. Weet je wel waar het over gaat? Ik poste een concept plaatje,Zaahed zij dat het van een game is(althans,zo komt die post over) en ik vraag van welke game,TahR78 zegt dat hij van GT5 komt en ik zij van niet. Ja, die auto is bedoeld voor één game ja. Ik snap wel waar het over gaat, anders post ik niet. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ja, die auto is bedoeld voor één game ja. Ik snap wel waar het over gaat, anders post ik niet. Gezien de inhoud van je post lijkt het dat je het niet weet/wist. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ja, die auto is bedoeld voor één game ja. Ik snap wel waar het over gaat, anders post ik niet. Gezien de inhoud van je post lijkt het dat je het niet weet/wist. Dat lijkt het, maar dat is het niet. Reageren
Pietje II Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Leuk, ik denk wel dat ik er eentje ga kopen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Leuk, ik denk wel dat ik er eentje ga kopen. Dan moet je wel genoeg geld er voor over hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.