Jump to content

Citroën GT gaat in productie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bruut design, maar da's alles waar je voor betaalt. 1.3 miljoen euro is dus zwaar overpriced, maar goed. Exclusiviteit wordt duur betaald, al zou ik me eerst een veyron kopen denk ik.

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

18

• Zaahed

13

• De Stofzuiger

12

• Bossinkje

5

Geplaatst:
Bruut design, maar da's alles waar je voor betaalt. 1.3 miljoen euro is dus zwaar overpriced, maar goed. Exclusiviteit wordt duur betaald, al zou ik me eerst een veyron kopen denk ik.

Inderdaad, ik zou ook eerst een Veyron kopen. Die kost 'n ton duurder maar dan heb je meer. :D

Geplaatst:

Ik vind een Bugatti Veyron mooier ^_^

Maar ik had niet aan zien komen dat Citroen een auto van meer dan 1 miljoen euro in productie gaat doen ^_^ (er worden er toch 6 van gemaakt?)

Geplaatst:

Maar ik had niet aan zien komen dat Citroen een auto van meer dan 1 miljoen euro in productie gaat doen ^_^ (er worden er toch 6 van gemaakt?)

Hij is wel lekker sportief! :Y

Geplaatst:

20 toch?maar goed dit is de eerste outo van citroen die ik mooi vind!citroen vind ik een van de lelijkste outo's maar deze is toch echt wel mooi :Y (vind de meeste franse auto's niet mooi eigenlijk)

Geplaatst:

20 toch?maar goed dit is de eerste outo van citroen die ik mooi vind!citroen vind ik een van de lelijkste outo's maar deze is toch echt wel mooi :Y (vind de meeste franse auto's niet mooi eigenlijk)

Ik ook niet, maar Renault maakt ook wel mooie auto's zoals de Sceníc en de Laguna. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...