Jump to content

Hopelijk ken ik weer beginnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Na jammer genoeg zo druk de zijn met ander dingen heb ik niet genoeg tijd gehad voor dit forum en photoshop.

Maar nu weer wel het is nog niet perfect maar vergelijk je het met me ander afbeelding is het better.

Ik heb nu ook geprobeerd hem wat beter in de afbeelding de doen

jrxsp3.jpg

Geplaatst:

Niet zó veel bijzonders aan, zoals ik al één keer zei: Volg een paar tuts! Je hebt je render niet ingeblend de kleur van de tekst past niet zo bij de render en achtergrond. Je kon de tekst van wit naar zwart laten lopen, nog leuke effectjes toevoegen en klaar! ^^

Geplaatst:

T@rget en gtahaas maar vooral T@rget ik snap voor geen meter wat jullie bedoelen.

Dus als tr nou de afbeelding onder pakt en alleen taker plakt op hollywood.

En als gtahaas het zelfde ken doen met effecten.

Zou me better helpen 2 afbeelding die laat zien hoe het moet.

Vooral Tget snap ik niet

hollywood-sign-address.jpg

MP0695~WWE-Undertaker-Poster.jpg

Geplaatst:

Je hebt dan wel Photoshop maar je kan er helaas niet echt bijzonder veel van. Volg alsjeblieft tutorials want dit is en blijft een paint werkje, oftewel, de onderste laag van alle photoshoppers zeg maar. Zorg ervoor dat je er goede effecten in doet en het er mooi uit laat zien, dan pas ben je photoshop-waardig want ik denk dat je zelf ook wel beseft dat dit niet echt een professioneel werkje is.

Ik zal nu wel even beginnen over je werkje, want daarvoor ben ik hier immers.. Ik stel voor dat je wanneer je een render uitknipt dat je dat met zorg doet (of je haalt ze van Deviantart) en dat je die vervolgens schaalt terwijl je shift ingedrukt houdt zodat je render niet vervormt. Dit betekent dat het er dan al veel mooier uitziet.

Verder moet je de tekst mooier maken. Doe er een gradient over bij de blending options of doe er iets anders aan waardoor het mooi is. Volg anders een tutorial die vertelt hoe je een mooie tekst kunt maken met photoshop. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik bedoel is dat die man zn hoofd helemaal is ingedrukt, dat zag ik bij een ander plaatje van je ook al

zwnwhs.jpg

Hopelijk maakt dat duidelijk wat ik bedoel

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:
Wat ik bedoel is dat die man zn hoofd helemaal is ingedrukt, dat zag ik bij een ander plaatje van je ook al

zwnwhs.jpg

Hopelijk maakt dat duidelijk wat ik bedoel

Welke is ingedrukte?

Ik vind de linker mooier

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...