Jump to content

Wat vindt jij het mooiste kapsel

Wat vindt jij het mooiste kapsel wat CJ draagt?  

88 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt jij het mooiste kapsel wat CJ draagt?

• Cesar
      29
    • Bold Head
      6
    • Elvis hear
      16
    • Slope
      2
    • Mohawk & Beard
      12
    • Wedge
      5
    • Groove Cut
      22
    • High Afro
      9
    • Blonde Afro
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Afro & Beard, moet je nog zo'n zonnebril opzetten en dat zwarte hemdje aan en dan lijk je echt zo'n hardcore killer :bier:

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SWYV

2

• .Levi.

2

• P-Jamma

2

• imacjeroen

2

Geplaatst:

Zoals iedereen natuurlijk... ga ik voor de Blonde Cornrow dat staat CJ zoo vet :puh:

maar hij staat er niej... :ch: dus wordt het Elvis

Geplaatst:

Jammer dat ze er niet allemaal staan :N

Het zou beter zijn als je er de volgende keer plaatjes bij zet, want niet iedereen kent de haarstijlen uit zijn hoofd, dan kunnen ze teminste kijken hoe die haarstijlen er uit zien :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Flottop ofzoiets... maar die staat er niet bij. :puh: Dan maar de Cesar. Hi... so simpel

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:

Eigenlijk ben ik ook wel voor de Cornrow. Maar omdat die er niet bij staat kies ik voor High-Afro. Dat kapsel is echt GROOVIE! Met ik luister met zo'n kapsel altijd naar Bounce FM. Echt GROOVIE...

Greetzz 8)

Geplaatst:

Jheri Curi, (Blond) Cornrow, High Fade, Flattop en Elvis Cut. Die zijn echt vet. Ik heb een lange tijd de Jheri Curi gehad, maar omdat ik aan mijn respecten sex-appeal wil denken heb ik de Cornrow gedaan, die heeft het meeste respect en sex-appeal. De High Fade had ik als eerste, daarna de Flattop. Die vond ik altijd vet, zelf draag ik ook vaak een kuif. Daarna Jheri Curi, die heeft altijd het haar naar achteren gestreken. Na een tijdje had ik de Elvis Cut, maar dat veranderde weer in Jheri Curi omdat ik niet had opgeslagen. Nu heb ik de Cornrow. ;)

Geplaatst:

Ik vind het mooiste kapsel de Afro & Strach (of stratch) hoe je het ook schrijft :puh: (helaas staat hij niet in jou poll alleen de ''high afro'' daar word ze hoofd zo smaller van) Dus lekker een rond bos Afro met een leuk snoretje of baardje :clown:

Global.

Geplaatst:

die blonde conrow vind ik wel cool als je CJ helemaal tatoeerd en zonder shirt laat lopen maar hij stond er niet bij :N dus werd het maar Groove Cut

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...