DeathPenalty Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb zojuist de Missie ''Blow Up 'Dolls'' voor JD O' Toole gedaan, maar het icoontje is weg. Ik kan nu dus niet ''Salvatore's Salvation'' en degenen die volgen spelen. Ik kan al wel missies voor Maria doen, ik heb voor haar net ''Taken For A Ride'' gedaan, en voor Salvatore Leone ''Ho Selecta!''. Ik heb al bij het missieoverzicht gekeken, maar daaruit kan ik alleen maar opmaken dat Salvatore's Salvation gelijk na Blow Up Dolls komt, en niet dat je ervoor nog voor iemand anders een missie moet doen. HELP! Reageren
rifaleader13 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb zojuist de Missie ''Blow Up 'Dolls'' voor JD O' Toole gedaan, maar het icoontje is weg.Ik kan nu dus niet ''Salvatore's Salvation'' en degenen die volgen spelen. Ik kan al wel missies voor Maria doen, ik heb voor haar net ''Taken For A Ride'' gedaan, en voor Salvatore Leone ''Ho Selecta!''. Ik heb al bij het missieoverzicht gekeken, maar daaruit kan ik alleen maar opmaken dat Salvatore's Salvation gelijk na Blow Up Dolls komt, en niet dat je ervoor nog voor iemand anders een missie moet doen. HELP! die missie moet je doen om verder te gaan met de verhaallijn Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Nee, hij is niet verplicht, want in het missieoverzicht staat hij in een wit vak. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Hmm... Ik kan de missie nu wel starten, ik werd gebeld door JD. Maar dit was pas na de missie ''Contra-Banned'', van Salvatore Leone. Misschien kan dit even aangepast worden op het missieoverzicht? Het is niet helemaal duidelijk... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Het missieoverzicht klopt niet, totaal niet. Ik heb er maar even een WIP-tag boven gezet voor de duidelijkheid. Maar je hebt helemaal gelijk, Salvatore's Salvation komt pas beschikbaar nadat je Contra Banned hebt voltooid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.