Jump to content

Hulp nodig mbt patch II


chopperbob

Recommended Posts

Hallo allemaal , ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg mijn logitech rumblepad II niet meer werkend op mijn laptop

Ik heb het Orginele spel plus patch 1 er op en na patch II werkt hij niet meer

Heeft er iemand eventueel nog een oplossing

Alvast bedankt

Marcel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar speciaal een tutorial voor gemaakt, lees 'm op je gemak door. Als je daarna nog vragen hebt kan je ze beter in dat topic stellen, zodat informatie over diverse controllers bij elkaar komt te staan. >>klik<<

Bedankt voor de reactie, ik heb deze 2 manieren al een paar keer geprobeerd van de week maar het wil maar niet lukken, kan het soms zijn dat het met vista te maken heeft

heb zelfs de harde schijf deze week helemaal leeg gehaald en alles er weer op gezet.

ik sta open voor eventueele tips

Alvast bedankt

Marcel

Link to comment
Delen op andere websites

Doe je patch 2 weg. patch 2 zorgt voor meer problemen dan oplossingen.

weet ik ,

maar ik weet niet hoe je patch II er weer af kan krijgen zonder dat je het spel weer helemaal moet installeren, en zonder patch II kan je ook niet meer online spelen ,dus ik heb toch graag dat patch II gaat werken, snap alleen niet waarom het bij anderen wel werk en bij mij niet,(dacht dat je dit soort problemen alleen met gekopieerde spellen had)

Dus we blijven hopen op een oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

De logitech rumblepad 2 wordt standaard ondersteund in het spel met de tweede patch. Het enige wat je hoeft te doen is mijn tut te volgen tot aan het gedeelte over de emulator (dat is niet voor jou van toepassing).

Als het niet werkt zal je waarschijnlijk contact moeten opnemen met de support afdeling van Rockstar en/of logitech. Misschien moet je op de site van logitech op zoek gaan naar nieuwere drivers voor je rumblepad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...