Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema Sprites


.Levi.

Recommended Posts

We gaan weer beginnen met de stemronde van de SOTM met als thema Sprites. Helaas zijn er niet veel inzendingen, maar liefst twee. Deze heren waren op tijd dus uitstel is uitgesloten.

Ik wens jullie beide heel veel succes, mag de mooiste signature 1 maand als header bovenaan het Graphics forum komen hangen.

Bekijk >>hier<< de ingezonden signatures!

Stemmen t/m 12 maart

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: KJF

Waarom: Allebei niet erg mooi, maar als ik keek naar de moeite die in de signatures is gestoken en de manier waarop effecten afgewerkt zijn, is dit mijn keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: KJF

Waarom: Allebei niet erg mooi, maar als ik keek naar de moeite die in de signatures is gestoken en de manier waarop effecten afgewerkt zijn, is dit mijn keuze.

Die van Forumrunner, is gewoon te leeg/simpel en die pentool effect past er niet echt bij.

Die van KJF zou vel mooier zijn als Edward zijn normale kleuren had. en niet zo een blauwige filter.

Dus KJF

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die van Forumrunnner wat simpel, tekst is echt verkeerd. Die van KJF is wat beter, enkele pixelige delen, maar wel mooie achtergrond.

Stem: KJF.

Link to comment
Delen op andere websites

Met helaas wat weinig concurrentie is er door de leden besloten dat KJF de winnaar is van deze SOTM. Jij krijgt 1 maand lang je ingezonden signature als header boven aan het graphics forum, gefeliciteerd.

Beide deelnemers, bedankt voor het deelnemen aan de SOTM.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...