stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Hallo allemaal ik heb laatst een ati hd 3650 videokaart gekocht met 512 mb. en ga morge ook 1 gb ram geheugen erbij kopen. ik heb ook windows server pack 3 alleen nog een vraagje over de coputer snelheid. ik heb een Athlon xp 2800+ kan gta daar ook op draaien? ik ben ook vanplan om de patch te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Die nieuwe videokaart die je hebt gekocht, kan IV wel draaien. Het is geen echt goede videokaart, maar op low moet GTA het doen. Die processor, daarbij moet ik je teleurstellen. Het is een oude AMD single core processor, en voor IV is toch wel een goede dual-core vereist. Je kunt dus geen GTA IV spelen op jouw PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Die nieuwe videokaart die je hebt gekocht, kan IV wel draaien. Het is geen echt goede videokaart, maar op low moet GTA het doen.Die processor, daarbij moet ik je teleurstellen. Het is een oude AMD single core processor, en voor IV is toch wel een goede dual-core vereist. Je kunt dus geen GTA IV spelen op jouw PC. ja maar bij andere games zeide ze ook dat ik een betere snelheid nodig had. maar al die games werken er wel goed op. ik zet gewoon alle instellingen op low en dan moet ie het gewoon doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Die nieuwe videokaart die je hebt gekocht, kan IV wel draaien. Het is geen echt goede videokaart, maar op low moet GTA het doen.Die processor, daarbij moet ik je teleurstellen. Het is een oude AMD single core processor, en voor IV is toch wel een goede dual-core vereist. Je kunt dus geen GTA IV spelen op jouw PC. ja maar bij andere games zeide ze ook dat ik een betere snelheid nodig had. maar al die games werken er wel goed op. ik zet gewoon alle instellingen op low en dan moet ie het gewoon doen. Nee, dan doet hij het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 lol geloof ons gewoon maar hij zal het niet doen op jouw pc dat word dus nieuwe kope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 lol geloof ons gewoon maar hij zal het niet doen op jouw pc dat word dus nieuwe kope nou dan koop ik liver voor 100 euro een nieuwe processor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 lol geloof ons gewoon maar hij zal het niet doen op jouw pc dat word dus nieuwe kope nou dan koop ik liver voor 100 euro een nieuwe processor! maar welke zal ik dan nemen (zucht..) de AMD Athlon X2 64 2.4GHz of de Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz ik denk dat de athlon beter is omdat ie meer ghz heeft. maar wat vinden jullie de beste keus. want als ik een van deze 2 koop dan kan ik gta 4 spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 en kan je moederbord die 2 processors aan? Waarschijnlijk niet, de vorige generaties Athlons zijn al zeker 4 jaar oud dus de kans is klein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 mijn processor nu is een athlon xp 2800+ 2,08 ghz 512 mb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Nee dat gaat niet passen, een hele nieuwe computer zal nodig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 ja dat weet ik en daar heb ik weinig aan, maar als je zo'n cpu hebt zal je mobo ook wel stokoud zijn en heeft een update geen nut omdat de bios/mobo het niet aankan. dus post je moederbord ff, dan kunnen we het opzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 hmm waar kan ik dat dan vinden? en anders vraag ik hjet morgen wel in een coputer speciaal zaak of ik een andere procesor kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Stikkertje op je moederbord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefanschulte Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 (bewerkt) http://img8.imageshack.us/img8/3239/screenshot011.bmp http://img9.imageshack.us/img9/1878/screenshot010.bmp dit zijn 2 screens misschien kunne jullie hier wat mee? Bewerkt: 6 maart 2009 door stefanschulte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Wat maakt het uit welk moederbord hij heeft? Athlon XP is socket A, en een Athlon 64 X2 Dual Core is AM2/AM2+. Als je IV wilt gaan draaien heb je dus een nieuw moederbord nodig, en een processor. Ook zal er waarschijnlijk nog DDR geheugen in je PC zitten, dus heb je ook nog geheugen nodig. Last but not least: een voeding. Kijk even welk merk en wattage je huidige voeding heeft door je PC open te schroeven. Ze hebben op alternate.nl altijd leuke upgrade sets. Wanneer je deze set + voeding koopt kun je er weer even tegenaan: - http://www.alternate.nl/html/product/Moede...p;l3=Socket+AM2 - http://www.alternate.nl/html/product/Voedi...rkoon+SHA450-8P Dan kom je uit op een totaalbedrag van 200 euro. Jammer alleen dat je te snel een grafische kaart hebt gekocht. Je had voor iets meer geld een beter kunnen krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.