Jump to content

Computersnelheid voor gta IV


stefanschulte

Recommended Posts

Hallo allemaal

ik heb laatst een ati hd 3650 videokaart gekocht met 512 mb.

en ga morge ook 1 gb ram geheugen erbij kopen. ik heb ook windows server pack 3

alleen nog een vraagje over de coputer snelheid. ik heb een Athlon xp 2800+

kan gta daar ook op draaien? :tu: ik ben ook vanplan om de patch te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Die nieuwe videokaart die je hebt gekocht, kan IV wel draaien. Het is geen echt goede videokaart, maar op low moet GTA het doen.

Die processor, daarbij moet ik je teleurstellen. Het is een oude AMD single core processor, en voor IV is toch wel een goede dual-core vereist.

Je kunt dus geen GTA IV spelen op jouw PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Die nieuwe videokaart die je hebt gekocht, kan IV wel draaien. Het is geen echt goede videokaart, maar op low moet GTA het doen.

Die processor, daarbij moet ik je teleurstellen. Het is een oude AMD single core processor, en voor IV is toch wel een goede dual-core vereist.

Je kunt dus geen GTA IV spelen op jouw PC.

ja maar bij andere games zeide ze ook dat ik een betere snelheid nodig had. maar al die games werken er wel goed op. ik zet gewoon alle instellingen op low en dan moet ie het gewoon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die nieuwe videokaart die je hebt gekocht, kan IV wel draaien. Het is geen echt goede videokaart, maar op low moet GTA het doen.

Die processor, daarbij moet ik je teleurstellen. Het is een oude AMD single core processor, en voor IV is toch wel een goede dual-core vereist.

Je kunt dus geen GTA IV spelen op jouw PC.

ja maar bij andere games zeide ze ook dat ik een betere snelheid nodig had. maar al die games werken er wel goed op. ik zet gewoon alle instellingen op low en dan moet ie het gewoon doen.

Nee, dan doet hij het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

lol geloof ons gewoon maar hij zal het niet doen op jouw pc

dat word dus nieuwe kope

nou dan koop ik liver voor 100 euro een nieuwe processor!

maar welke zal ik dan nemen (zucht..) de AMD Athlon X2 64 2.4GHz of de Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz

ik denk dat de athlon beter is omdat ie meer ghz heeft. maar wat vinden jullie de beste keus. want als ik een van deze 2 koop dan kan ik gta 4 spelen!:D

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat weet ik en daar heb ik weinig aan, maar als je zo'n cpu hebt zal je mobo ook wel stokoud zijn en heeft een update geen nut omdat de bios/mobo het niet aankan.

dus post je moederbord ff, dan kunnen we het opzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit welk moederbord hij heeft? Athlon XP is socket A, en een Athlon 64 X2 Dual Core is AM2/AM2+.

Als je IV wilt gaan draaien heb je dus een nieuw moederbord nodig, en een processor. Ook zal er waarschijnlijk nog DDR geheugen in je PC zitten, dus heb je ook nog geheugen nodig. Last but not least: een voeding. Kijk even welk merk en wattage je huidige voeding heeft door je PC open te schroeven.

Ze hebben op alternate.nl altijd leuke upgrade sets. Wanneer je deze set + voeding koopt kun je er weer even tegenaan:

- http://www.alternate.nl/html/product/Moede...p;l3=Socket+AM2

- http://www.alternate.nl/html/product/Voedi...rkoon+SHA450-8P

Dan kom je uit op een totaalbedrag van 200 euro.

Jammer alleen dat je te snel een grafische kaart hebt gekocht. Je had voor iets meer geld een beter kunnen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...