nielie123 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 kan iemand misschien een nederlands politiebusje maken van bijv. de enforcer of een nederlandse politiemotor mvg niels Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 (bewerkt) kan iemand misschien een nederlands politiebusje maken van bijv. de enforcerof een nederlandse politiemotor mvg niels LINK deze is van de motor het busje weet niet of die bestaat. Bewerkt: 6 maart 2009 door Rickyboy30 Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 (bewerkt) kan iemand misschien een nederlands politiebusje maken van bijv. de enforcerof een nederlandse politiemotor mvg niels LINK deze is van de motor het busje weet niet of die bestaat. Daar heb je niet veel aan, je kan de motor amper zien en er is niet eens een download. En overigens kan je iemand niet dwingen om een mod te maken, speciaal voor jouw. Ik kan het maar niet genoeg zeggen: Modden is een hobby, geen beroep. Je kan natuurlijk wel een idee voor je mod maken, dat als iemand OOIT zin heeft m wat te maken dat hij een leuk idee heeft. En dan niet dus: Hoi, kan iemand een politie motor voor me maken. maar: Hoi, ik heb een leuk idee. Zou het niet leuk zijn om een Nederlandse politie motor in SA te maken? En als je echt zo graag die motor wilt, leer zelf modden. Er staan genoeg tutorials in het MMTL. @ hieronder: Het is Remi-X, streepje ertussen Bewerkt: 6 maart 2009 door Remi-X Reageren
GTA_K Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 (bewerkt) Ik heb wel een politieauto gevonden: >klik< Maar die had je volgens mij al Zoals remix al zij: het is een goed idee om zelf leren modden; In het begin is het moeilijk, maar geef vooral niet op! Het is altijd leuk om je eigen gemaakt politie motor of busje ingame te zien rijden! Veel suc6 met het modden GTA_K PS: Als je voortaan een mod aanvraagt kan je het voortaan beter >hier< doen. Bewerkt: 7 maart 2009 door GTA_K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.