Jump to content

Me pc is sloom

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen

Ik heb niet een computer waarmee je opschept maar een bescheiden computer waar mee je niet voor schut staat.

Ik denk niet dat het leg aan de sofware alles is goed niet veel mee verander alles origineel?

Me vraag is ken het aan iets binnen in de computer leggen?

2de vraag is mee schijf is 14% leeg en rest is vol zou het daar aan leggen?

Geplaatst:

Welke hardware zit er in je PC?

Is het probleem al langer, of was je PC vroeger wel snel?

Iets meer info graag.

Geplaatst:

- harde schijven defragmenteren

- virussen/spyware scannen

- ccleaner/tuneup utlities 2009 draaien

- als laatste optie een format

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou idd hetzelfde zeggen als Scrtz. Als toevoeging zou ik een Schijfopruiming doen. Als je een programma doet installeren, dan blijven de tijdelijke bestanden meestal achter liggen. Doe daarna pas defragmenteren.

Als dat allemaal niet zou helpen, dan zou je alle belangrijke gegevens moeten bewaren op een andere schijf, en even alles leeggooien en Windows opnieuw installeren.

Bewerkt: door RHochstenbach
Geplaatst:
Ik zou idd hetzelfde zeggen als Scrtz. Als toevoeging zou ik een Schijfopruiming doen. Als je een programma doet installeren, dan blijven de tijdelijke bestanden meestal achter liggen. Doe daarna pas defragmenteren.

Als dat allemaal niet zou helpen, dan zou je alle belangrijke gegevens moeten bewaren op een andere schijf, en even alles leeggooien en Windows opnieuw installeren.

ja dat doet tuneup utitlities ook, kun je mee defragmenteren, registry defragmenteren, registry cleanen etc etc wel fijn programma :)

Geplaatst:

ja dat doet tuneup utitlities ook, kun je mee defragmenteren, registry defragmenteren, registry cleanen etc etc wel fijn programma :)

defragmenteren heb ik gedaan.

Maar cleanen??? hoe

Geplaatst:

Je kan ook proberen je pc op virussen te scannen. Verder oude bestanden of games die je nooit speelt te verwijderen. Ik weet niet wat je specificaties van je pc zijn, want oude pc's zijn nu eenmaal wat slomer. Ik heb ooit eens een extra gb aan geheugen erin laten zetten (heb ook niet de modernste pc), me pc was al een stuk sneller daar door ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...