Jump to content

SA-MP doet het niet bij mij ~!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta weer geinstalleerd. hij doet het ook ! nu heb ik op sa-mp.com / het programma voor online gedownload. als ik dit opstart. gaat hij gelijk gta opstarten (single play) als ik bij eigenschappen ga kijken van samp . en ik verander het uivoeren van het bestand in bijv. windows 98 / me dan start hij wel gewoon de samp op. maar als ik dan een server ga kiezen , start hij niet samp op maar krijg ik een wit beeld en daarna ben ik gewoon in single play . ik heb mij hiervoor laten vertellen dat ik een patch moest downloaden. dat heb ik gedaan . die van 2.0 na v1.01 gaat . maar dan vraagt hij waar ik gta heb opgeslagen . ? en dan vertel ik hem dat , maar ik het op de één of andere manier toch niet goed. . kan iemand mij helpen! alvast bedankt

post-109293-1236350811_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik je een No-CD Crack? Veelvoorkomende fout met vaak die crack als oorzaak. Installeer eerst het spel zonder die crack, mocht dat niet gaan...koop 't spel dan.

@ hieronder: Aha.. Wel een snelle conclusie, al is de mogelijkheid er zeker.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Gebruik je een No-CD Crack? Veelvoorkomende fout met vaak die crack als oorzaak. Installeer eerst het spel zonder die crack, mocht dat niet gaan...koop 't spel dan.

Volgens mij is ie wel illegaal, ik zie Daemon Tools op zijn bureaublad staan, koop anders gewoon het spel voor €15,- Dan kan je wel SA-MP spelen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...