stubbe-lol Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Als ik een mod heb ingevoegt/gedownload loopt hij tijdens het laden van het spel vast. je hoord dan wel nog die muziek maar er gebeurd niks(precies op 50%). dan heb ik wel gelezen dat het dan een mod is die niet werkt. maar bij alles heb ik dat. en ik installer een mod goed. ik heb san andreas v2.0 maakt dat uit? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 ik heb san andreas v2.0 maakt dat uit?Ja dat maakt zeker wat uit. Versie 2 van het spel is speciaal uitgebracht om modificaties nagenoeg onmogelijk te maken. Uiteraard is daar ook voor versie 2 een oplossing bedacht. Met een zogenaamde "downgrader" kan je je versie 2 'moddable' maken zodat modificaties wel toe te passen zijn. Deze downgrader kan je vinden in de download-database van dit forum (klik op Downloads boven aan het forum).Aangezien dit topic hoofdzakelijk gaat om modificaties en je wellicht nog meer vragen hebt verplaats ik dit topic naar de Modding fora. Verplaatste topics kan je eenvoudig terugvinden via je profiel. Reageren
stubbe-lol Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 ik heb san andreas v2.0 maakt dat uit?Ja dat maakt zeker wat uit. Versie 2 van het spel is speciaal uitgebracht om modificaties nagenoeg onmogelijk te maken. Uiteraard is daar ook voor versie 2 een oplossing bedacht. Met een zogenaamde "downgrader" kan je je versie 2 'moddable' maken zodat modificaties wel toe te passen zijn. Deze downgrader kan je vinden in de download-database van dit forum (klik op Downloads boven aan het forum).Aangezien dit topic hoofdzakelijk gaat om modificaties en je wellicht nog meer vragen hebt verplaats ik dit topic naar de Modding fora. Verplaatste topics kan je eenvoudig terugvinden via je profiel. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.