Jump to content

Goochelaars ontmaskerd


Dieko

Recommended Posts

Hey beste mensen!

Wat vinden jullie van het programma Goochelaars ontmaskerd?

Vinden jullie het gewoon dat er trucs worden ontmaskerd?

Ik zelf vind het wel leuk om er naar te kijken.

Maar de echte goochelaars zijn er zeker niet blij mee :7

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Op welk kanaal is dat en hoe laat? Lijkt me wel een leuk programma maar het lijkt me inderdaad zielig voor die Goochelaars.

Hans Klok is erg boos op die gast en het komt op RTL 5 hoe laat weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op RTL 5, ik dacht iets van half acht of acht uur. In ieder geval voor Wipeout. Het programma zelf vind ik erg leuk om te zien, maar ik denk dat de goochelaars er zelf niet echt blij mee zijn. Verder is het natuurlijk ook een kunst dat je het allemaal goed doet, zo als je het ziet op tv. Misschien is het ook een idee om een programma 'Uri Geller Ontmaskerd' te maken? :7:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op RTL 5, ik dacht iets van half acht of acht uur. In ieder geval voor Wipeout. Het programma zelf vind ik erg leuk om te zien, maar ik denk dat de goochelaars er zelf niet echt blij mee zijn. Verder is het natuurlijk ook een kunst dat je het allemaal goed doet, zo als je het ziet op tv. Misschien is het ook een idee om een programma 'Uri Geller Ontmaskerd' te maken? :7:puh:

Er is daar al een soort van

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk om naar te kijken vind ik zelf. Gewoon om te zien hoe ze die trucs verklappen en hoe simpel het eigenlijk allemaal is. Maar je moet er wel de juiste techniek voor hebben want bij sommige trucs is het vrij gevaarlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op RTL 5, ik dacht iets van half acht of acht uur. In ieder geval voor Wipeout. Het programma zelf vind ik erg leuk om te zien, maar ik denk dat de goochelaars er zelf niet echt blij mee zijn. Verder is het natuurlijk ook een kunst dat je het allemaal goed doet, zo als je het ziet op tv. Misschien is het ook een idee om een programma 'Uri Geller Ontmaskerd' te maken? :7:puh:

In België heet dat programma "Breaking The Magians Code"

De verteller spreeks dus geen Nederlands nederlands, maar Belgisch nederlands.

Het word nu niet meer uitgezonden, het werd uitgezonden op 2BE

Link to comment
Delen op andere websites

Op RTL 5, ik dacht iets van half acht of acht uur. In ieder geval voor Wipeout. Het programma zelf vind ik erg leuk om te zien, maar ik denk dat de goochelaars er zelf niet echt blij mee zijn. Verder is het natuurlijk ook een kunst dat je het allemaal goed doet, zo als je het ziet op tv. Misschien is het ook een idee om een programma 'Uri Geller Ontmaskerd' te maken? :7:puh:

In België heet dat programma "Breaking The Magians Code"

De verteller spreeks dus geen Nederlands nederlands, maar Belgisch nederlands.

Het word nu niet meer uitgezonden, het werd uitgezonden op 2BE

Je bedoeld Vlaams?

In Amerika noemen ze het ook Break The Magicians Code :Y

Vandaag om 19.40 op RTL5 Nederlandse tv.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op RTL 5, ik dacht iets van half acht of acht uur. In ieder geval voor Wipeout. Het programma zelf vind ik erg leuk om te zien, maar ik denk dat de goochelaars er zelf niet echt blij mee zijn. Verder is het natuurlijk ook een kunst dat je het allemaal goed doet, zo als je het ziet op tv. Misschien is het ook een idee om een programma 'Uri Geller Ontmaskerd' te maken? :7:puh:

In België heet dat programma "Breaking The Magians Code"

De verteller spreeks dus geen Nederlands nederlands, maar Belgisch nederlands.

Het word nu niet meer uitgezonden, het werd uitgezonden op 2BE

Je bedoeld Vlaams?

In Amerika noemen ze het ook Break The Magicians Code :Y

Vandaag om 19.40 op RTL5 Nederlandse tv.

Fout!

In Amerika heet dat Magic's Biggest Secrets

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Paar van mijn goochel filmpjes zijn verwijderd door Youtube

Bruce Nash Entertainment is de maker van de Mask.

Beste lid:

Hiermee laten we je weten dat we het volgende materiaal hebben verwijderd of de toegang daartoe onmogelijk hebben gemaakt als gevolg van een kennisgeving van Bruce Nash Entertainment, Inc. dat dit materiaal inbreuk maakt op het auteursrecht:

Woman Levitation trick REVEALED By The Mask: http://www.youtube.com/watch?v=wpEGHi8n9t0

David Blaine Underwater REVEALED TRICK UNDERWATER: http://www.youtube.com/watch?v=_8G9uj-wFCg

Opmerking: herhaaldelijke pogingen om het auteursrecht te schenden zullen leiden tot verwijdering van je account en van alle video's die naar die account zijn geüpload. Voorkom dit door alle video's waarvoor je geen rechten hebt, te verwijderen en geen video's meer te uploaden die het auteursrecht van anderen schenden. Raadpleeg de Tips over auteursrecht voor meer informatie over het auteursrechtbeleid van YouTube.

Wil je ons een tegenvordering sturen? Ga naar ons Helpcentrum voor instructies.

Elke persoon die bewust materieel misbruik maakt onder Artikel 512(f) van de Amerikaanse auteurswet – het materiaal of de activiteit maakt inbreuk op het auteursrecht of het materiaal of de activiteit is per ongeluk of door verkeerde identificatie verwijderd of uitgeschakeld – is aansprakelijk voor alle schade.

Hoogachtend,

YouTube, Inc.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...