Jump to content

Goochelaars ontmaskerd


Dieko

Recommended Posts

Dit programma was al heel erg lang op Veronica toen het verplaatste naar SBS. Eindelijk een goede show op die sh*tzender zeg. Wel jammer dat het een oud seizoen is. Ik heb dit dus al gezien op Veronica, waar de show werd stopgezet toen er net een nieuw seizoen wou beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit programma was al heel erg lang op Veronica toen het verplaatste naar SBS. Eindelijk een goede show op die sh*tzender zeg. Wel jammer dat het een oud seizoen is. Ik heb dit dus al gezien op Veronica, waar de show werd stopgezet toen er net een nieuw seizoen wou beginnen.

Het word tegenwoordig ook uitgezonden op RTL 5 maar dat is ook een oud seizoen volgens mij. De assistentes spreken mij het meest aan ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me niet voorstellen dat die goochelaars boos worden, want die hebben heus wel betere trucs! Ik vind het programma een beetje dom met al die saaie en te simpele trucs, vaak ook alleen trucs die op tv kunnen worden uitgevoerd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk programma. Soms zie je trucjes waarbij je bij jezelf denkt "man, hoe doet hij dat toch". En als je dat eenmaal weet zie je dat je gewoon kei had word bedrogen op TV.

en die assistentes mogen er ook best zijn. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...