Jump to content

Letters maar half zichtbaar


Basssss

Recommended Posts

Probeer eens de vorige 0.2X te installeren dan? want die heb ik en ik heb nergens last van :/

Mischien gewoon een bugje in die Update..

Op de andere pc doet ie wel gewoon normaal, alleen op de laptop krijg ik van die grote letters. x(

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens de vorige 0.2X te installeren dan? want die heb ik en ik heb nergens last van :/

Mischien gewoon een bugje in die Update..

Op de andere pc doet ie wel gewoon normaal, alleen op de laptop krijg ik van die grote letters. x(

Dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan je laptop :puh:

Maar zo'n ramp is het eigelijk toch niet? want je ziet de namen van de servers wel nog gewoon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geef verdomme geen antwoorden als je geen hol weet.

@ Bas: :D

Dit had ik ook, ga naar het configuratiescherm om daarna 'Beeldscherm' te openen. :) Ga daarna naar de tab "Instellingen" en druk onderaan op "Geavanceerd". Bij "Algemeen" (waar je meteen in beland) staan in het kader van "Weergeven" dpi-instellingen. Zorg dat je het op 96dpi hebt staan. Nu moet alles kloppen. De knoppen en de letters mogen iets kleiner zijn, maar vele programma's die een moeilijkere grafische interface gebruiken werken dan veel beter, want dan zit alles op de goed plaats. (Zoals sommige trainers, installatiedingen van discs en meer)

Link to comment
Delen op andere websites

Geef verdomme geen antwoorden als je geen hol weet.

@ Bas: :D

Dit had ik ook, ga naar het configuratiescherm om daarna 'Beeldscherm' te openen. :) Ga daarna naar de tab "Instellingen" en druk onderaan op "Geavanceerd". Bij "Algemeen" (waar je meteen in beland) staan in het kader van "Weergeven" dpi-instellingen. Zorg dat je het op 96dpi hebt staan. Nu moet alles kloppen. De knoppen en de letters mogen iets kleiner zijn, maar vele programma's die een moeilijkere grafische interface gebruiken werken dan veel beter, want dan zit alles op de goed plaats. (Zoals sommige trainers, installatiedingen van discs en meer)

Gozer wat denk jij.. ik ben de enige die hem probeerde te helpen dus loop nie te huile..

Link to comment
Delen op andere websites

Geef verdomme geen antwoorden als je geen hol weet.

@ Bas: :D

Dit had ik ook, ga naar het configuratiescherm om daarna 'Beeldscherm' te openen. :) Ga daarna naar de tab "Instellingen" en druk onderaan op "Geavanceerd". Bij "Algemeen" (waar je meteen in beland) staan in het kader van "Weergeven" dpi-instellingen. Zorg dat je het op 96dpi hebt staan. Nu moet alles kloppen. De knoppen en de letters mogen iets kleiner zijn, maar vele programma's die een moeilijkere grafische interface gebruiken werken dan veel beter, want dan zit alles op de goed plaats. (Zoals sommige trainers, installatiedingen van discs en meer)

Gozer wat denk jij.. ik ben de enige die hem probeerde te helpen dus loop nie te huile..

Proberen te helpen is goed. Maar er niets van af weten is minder goed. Ik heb op foras mensen gezien die wilden helpen en op een of andere manier iemands computer naar de kloten hielpen. Fijn dan. Liever geen hulp dan foute hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef verdomme geen antwoorden als je geen hol weet.

@ Bas: :D

Dit had ik ook, ga naar het configuratiescherm om daarna 'Beeldscherm' te openen. :) Ga daarna naar de tab "Instellingen" en druk onderaan op "Geavanceerd". Bij "Algemeen" (waar je meteen in beland) staan in het kader van "Weergeven" dpi-instellingen. Zorg dat je het op 96dpi hebt staan. Nu moet alles kloppen. De knoppen en de letters mogen iets kleiner zijn, maar vele programma's die een moeilijkere grafische interface gebruiken werken dan veel beter, want dan zit alles op de goed plaats. (Zoals sommige trainers, installatiedingen van discs en meer)

Gozer wat denk jij.. ik ben de enige die hem probeerde te helpen dus loop nie te huile..

Proberen te helpen is goed. Maar er niets van af weten is minder goed. Ik heb op foras mensen gezien die wilden helpen en op een of andere manier iemands computer naar de kloten hielpen. Fijn dan. Liever geen hulp dan foute hulp.

Over het eerste gedeelte: waarin maak je op dat ik zijn PC wilde vernielen?

Over het tweede gedeelte: het zou kunnen hebben geholpen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...