Franszzz Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Hallo allemaal. Ik heb een probleempje met Windows DVD maker. Als ik de DVD heb gebrand staat er een groene balk in beeld en bij het voorbeeld op de com niet! Weet iemand hier meer van?? Laterszzz, Franszzz Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Eehm zou je je probleem wat beter uit kunnen leggen? Ik snap het niet echt... Reageren
Franszzz Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Tsja daar vraag je me wat... Ik zal mijn best doen. Voorbeeld: Op de computter heb je een fullscreen menu van de dvd met verschillende scene's op het menu. En als je hem hebt gebrand dan heb je half een groene balk en half de scene's die worden afgespeeld. Op het voorbeel had ik dat niet! En nu vraag ik me af hoe dat komt! Als ik nog meer moet uitleggen zeg het maar ff dan zal ik kijken of ik meer voorbeelden kan geven. Franszzz Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Aha, nou ik persoonlijk moet zeggen dat ik nooit zo in mijn nopjes ben geweest met Microsoft programmatuur, dus ik raad je aan om een andere op te zoeken. Waar staat die groene balk trouwens? Onderin, bovenin, in het midden.. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Gewoon een screenshot zou wel handig zijn. Druk op printscreen, het toetsje op je toetsenbord ergens boven delete, en doe ctrl+v in paint. Sla die afbeelding op en post ze hier. Reageren
Franszzz Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hier is een screenshot van de gebrande DVD en het lijkt me niet helemaal de bedoeling van dit!(die balk) Reageren
Wickedmen Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hier is een screenshot van de gebrande DVD en het lijkt me niet helemaal de bedoeling van dit!(die balk) je hebt gelijk Reageren
Hackman Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Inderdaad is dit niet de bedoeling en ik heb zelf nog nooit met dat probleem gezeten. Ik gebruik het programma maar heel zelden maar zoiets als dat doet die van mij toch echt niet. Ik zou alle instellingen weer op Default zetten (als je weet hoe dat moet). Ik hoop voor je dat het probleem zichzelf dan weer oplost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.